شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
۰ نفر

تیم فوتبال لیورپول قهرمان زودهنگام رقابت های لیگ برتر جزیره در هفته سی و پنجم مقابل برنلی متوقف شد.

لیورپول

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار لیورپول بیشتر ستارگان خود را در اختیار داشت اما گویا قهرمانی زودهنگام این تیم انگیزه مبارزه را در تیم از بین برده است. دردقیقه ۳۴ ارسال توپ فابینیو با ضربه سر زیبای اندرو رابرتسون درون دروازه حریف جای گرفت. در نیمه دوم تیم میهمان بازی نسبتا بهتری را به نمایش گذاشت و در دقیقه ۶۹ به گل تساوی رسید.

روی یک ضربه کرنر و دفع ناقص آلیسون بکر توپ به جیمز تارکوسکی رسید و او هم موقعیت خوبی را برای خوان رودریگز فراهم کرد تا شلیک زیبای این بازیکن دور ازدستان بکر درون دروازه لیورپول قرار بگیرد.

خوان رودریگز با شلیک پای راست دروزاه لیورپل را باز می کند.
دروازه لیورپول این گونه تا آستانه فروپاشی پیش رفت، اما ضربه یوهان گودمانسون به تیر دروازه برخورد کرد.

برنلی در دقیقه ۸۵ تا آستانه بازکردن دروازه لیورپول پیش رفت اما ضربه یوهان گودمانسون بازیکن نروژی میهمان با بد اقبالی به تیر دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد محمد صلاح می توانست پیروزی را برای لیورپول به ارمغان بیاورد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب نیک پوپی مهار شد. این دروازه بان جوان در این بازی درخشش قابل توجهی داشت و درپایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد.

لیورپول با این تساوی با ۹۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس  باقی ماند. در سایر بازی های امروز نوریچ چهار برصفر مقابل وستهام شکست خورد تا به لیگ دسته پایین تر سقوط کند. دیدار تیم های واتفورد و نیوکاسل با برتری دوبریک واتفورد به پایان رسید.

کد خبر 529946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha