وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جلسه با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان سازمان سنجش برای تصمیم‌گیری در مورد وضعیت و زمان برگزاری آزمون‌های سراسری خبر داد.

کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعید نمکی امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز عصر در وزارت بهداشت میزبان وزیر محترم علوم و مسئولان سازمان سنجش هستم تا سریعا درباره وضعیت و زمان برگزاری آزمون‌های سراسری تصمیم‌گیری کنیم.

وی ادامه داد: دغدغه‌ها و نگرانی داوطلبان عزیز را شنیدم و امیدوارم نتیجه این جلسه باعث برطرف شدن اضطراب و نگرانی چند ماهه این عزیزان شود. قطعا سلامت مردم عزیز مهمترین اولویت تمام تصمیمات ما در وزارت بهداشت است.

بنا بر این گزارش، طبق برنامه های زمان بندی سازمان سنجش آموزش کشور، چهار آزمون سال ۹۹ به ترتیب در تاریخ های ۲۶ تیر ماه، دوم و سوم مرداد ماه، ۳۰ و ۳۱ مرداد و ۱۴ شهریور ماه برای مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، سراسری، کاردانی نظام جدید و کارشناسی ناپیوسته برگزار می شود.

در روزهای اخیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، داوطلبان کنکور و آزمون‌های سراسری در فضای مجازی از وزیر بهداشت خواستند که زمان برگزاری آزمون‌ها به تعویق بیفتد.

کد خبر 529875

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهد IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    2 0
    سلام خواهشمندیم تاریخ کنکوررابه تعویق بیندازیدنه حذف کامل
  • ذال ممد IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    اگر کنکور به تعویق بی افتد ضرر های آن بیشتر از منافع آن میشود و در صورت تعویق با شیوع آنفلوانزای فصلی توام میشود و دیگر امکان بر گزاری آن غیر ممکن میشود پس عاقلانه باید فکر کرد