مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: خاموشی کوتاه مدت شهر قدس در ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز ۲۰ تیر ماه به دلیل اجرای مانور بوده و ارتباطی با شنیدن صدای انفجار نداشت.

برق

به گزارش همشهری آنلاین، میثم جعفرزاده اظهار داشت: برق مناطق مذکور قبل از شنیده شدن صدای انفجار که تاکنون صحت آن از سوی مراجع رسمی تایید نشده، وصل شده و اکنون نیز برق‌رسانی به این مناطق به صورت عادی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاسیسات برق‌رسانی این مناطق در مدار است، خاطرنشان کرد: تاسیسات برق‌رسانی منطقه، قبل و بعد از این حادثه هیچ مشکلی نداشته و خاموشی کوتاه‌مدت شهر قدس تنها به‌دلیل مانور بهره‌برداری بوده است.

 شب گذشته، برخی کاربران فضای مجازی از قطع برق پس از شنیده شدن صدای انفجار در غرب استان تهران و مناطق گرمدره و شهر قدس خبر داده بودند.

«لیلا واثقی» فرماندار شهرستان قدس از توابع استان تهران نیز نسبت به شایعه انفجار و قطعی گسترده برق واکنش نشان داد و گفت: خبر انفجار طی شب گذشته در این شهرستان تایید نمی‌شود. حتی خبرهای مربوط به قطعی گسترده برق هم صحیح نیست و قطعی برق به مدت چند دقیقه در ساعت ۲۲ دیشب، مربوط به بیمارستان ۱۲ بهمن شهرستان بوده است.

رسانه‌های معاند به ویژه در فضای مجازی با هدف تشویش افکار عمومی از بامداد امروز ۲۰ تیر ماه جمعه نسبت به برجسته‌سازی این انفجار ساختگی اقدام و حتی از اکانت‌های فیک برای افزایش نفوذ این شایعه استفاده کرده‌اند.

اظهارات رئیس سازمان آتشنشانی شهر قدس تهران را نیز در ویدئوی زیر ببینید:

کد خبر 529547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha