مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ساخت نخستین پردیس سینمایی استان خبر داد و گفت: این طرح در شهر اسدآباد با مشارکت شهرداری اجرا می‌شود.

کمبود سالن  سینما در هرمزگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمدرضا احسانی روز جمعه ۲۰ تیر اظهار داشت: برای احداث پردیس سینمایی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و ۲ میلیارد تومان تسهیلات را فرهنگ و ارشاد اسلامی تقبل کرده و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را شهر اسدآباد سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی اضافه کرد: زمین این طرح نیز توسط شهرداری در یکی از بهترین مناطق شهر تامین شده است و چنانچه همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود تا ۶ ماه آینده پردیس سینمایی آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر اسدآباد تاکید کرد: با همکاری و مشارکت بخش خصوصی می‌توان طرح های فرهنگی و هنری با کیفیت و ماندگار راه‌اندازی کرد.

احسانی از ساخت نخستین سینمای روباز استان در اسدآباد خبر داد و گفت: این طرح نیز با همکاری فرمانداری و شهرداری برای تخصیص اعتبار مورد نیاز تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی بخشی از عملیات ساخت سینمای روباز انجام شده و با تملک ۲ ملک در مجاورت این بنا می‌توانیم طرح را به اتمام برسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینما را از مطالبات مردم این شهر دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای پاسخ دادن به خواسته و نیازهای اهالی هنردوست این منطقه به کار می‌گیریم.

استان همدان با داشتن سینماهای قدس، فلسطین، بهمن، ملایر و یک هزار و ۱۰۰ صندلی پذیرای علاقه‌مندان این هنر است.

کد خبر 529478

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha