جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
۰ نفر

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح سوال از رئیس جمهور به دنبال آن هستیم که مطالبات بر حق مردم را به دولت گوشزد کنیم، نباید اجازه دهیم که طرح سوال از رئیس‌جمهور با انحراف روبه‌رو شده و به حاشیه کشیده شود، هدف مجلس از سوال از رئیس جمهور فعال کردن دولت در حوزه معیشت مردم است.

فاطمه محمدبیگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر فاطمه محمدبیگی، عصر پنجشنبه ۱۹ تیر در دیدار اعضای شورای بسیج رسانه استان قزوین گفت: متأسفانه در حوزه جمعیت و فرزندآوری سیاست‌ها و برنامه‌های دولت گاه ناکارآمد است، در مجلس یازدهم به دنبال تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده هستیم تا بتوانیم سیاستگذاری‌های لازم را در حوزه حمایت از خانواده‌ها و افزایش جمعیت داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در چند سال پیش رو اگر اقدام مناسبی در حوزه سیاست‌گذاری تشویقی برای افزایش جمعیت انجام نشود بی‌شک با یک بحران در آینده روبه‌رو خواهیم شد و از دهه ۱۴۲۰ به بعد در گرداب افول جمعیت گرفتار می‌شویم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تصریح کرد: واجب است رسانه‌ها در مسیر افزایش جمعیت قدم بردارند و آسیب‌های کاهش جمعیت را اطلاع رسانی کنند. بسیج رسانه باید پیشرو گفتمان‌سازی و سیاستگذاری مطالبات رهبری باشد که یکی از مهمترین آن مطالبات بحث جمعیت است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خواهم کرد در دوره چهار ساله نمایندگی خود به صورت ویژه در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، بهبود ساختارهای بهداشت و درمان، اقدامات زیرساختی مناطق محروم و روستایی و مبارزه با فساد فعالیت داشته باشم.

کد خبر 529469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    1 0
    یعنی شماها به فکر مردم بودید؟ چرا با این حرفها، فرزانگی ملت و نظام را می خواهید تحقیر کنید. چرا دستاوردهای بزرگ کشور را زیر سوال می برید؟ ما ملت در جبهه های مختلف 40 سال مقاومت نکردیم تا خون همرزمانمان را تقدیم منافع 2 روزه یک گروه بکنیم. از خون شهدا و پاسخگویی در بارگاه الهی و در پیشگاه ملت، پرهیز کنید.