جستجوها برای یافتن شهردار گمشده سئول بر اساس آخرین محل روشن بودن گوشی همراه او در پایتخت کره جنوبی ادامه دارد.

شهردار سئول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی‌بی‌سی، پارک وون-سون آخرین بار روز پنجشنبه نزدیک تپه‌ای در محله سونگبوک سئول بوده و از آن پس به دلیل خاموش شدن گوشی همراه، رد و نشانه‌ای از او به دست نیامده است. گفته می‌شود آقای شهردار پیش از بیرون رفتن از خانه یادداشتی نوشته بود و دخترش بر اساس آنچه در متن یادداشت آمده، ماجرا را به پلیس خبر داده است.

آقای پارک ۶۴ ساله در ۲۰۱۱ شهردار پایتخت کره جنوبی شد و ژوئن سال گذشته برای سومین و آخرین بار این مسئولیت را بر عهده گرفت. او روز پنجشنبه سر کار نرفت و یک قرار دیدار را هم که در دفتر خود با نماینده دفتر رئیس جمهوری کره جنوبی گذاشته بود، لغو کرد. او که عضو حزب مون جائه-این رئیس جمهوری است، از گزینه‌های جدی برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در ۲۰۲۲ بود.

بر اساس آنچه دختر شهردار سئول به پلیس گفته، یادداشت پدرش چیزی شبیه وصیتنامه است و به این ترتیب امکان دارد او خودکشی کرده باشد. حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ نیروی پلیس سئول همراه با یک پهپاد کار جستجو را آغاز کرده اما هنوز چیزی به دست نیاورده‌اند. برخی منابع خبری می‌گویند یکی از منشی‌های دفتر شهردار روز چهارشنبه شکایت و او را متهم به آزار جنسی از سه سال پیش کرده است.

کد خبر 529415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha