نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ساخت بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تأمین اجتماعی در تبریز از مطالبه‌های جامعه کارگری و بازنشستگی استان است.

بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، پنجشنبه ۱۹ تیر در دیدار مدیران و کارکنان اداره کل تأمین اجتماعی با وی به مناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، افزود: باوجود تاریخچه نه‌چندان مطلوب این بیمارستان امید است با پیگیری آن از سوی مدیران هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی با انتقاد از سیستم اداری اظهار کرد: بد تدبیری در برخی حوزه‌ها مشکلات تحریم‌ها را بیشتر کرده و تحریم‌ها سرمنشأ تمامی مشکلات در جامعه نیستند.

امام‌جمعه تبریز، استان آذربایجان شرقی گفت: اداره کل تأمین اجتماعی پاسخگوترین نهاد به مکاتبات و مراجعات در این استان است و ارتقای کمی و کیفی خدمات آن در حوزه بهزیستی و تأمین اجتماعی ضروری است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با قدردانی از تلاش کارکنان بهزیستی و تأمین اجتماعی برای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و جلب رضایتمندی مخاطبان خود به‌ویژه افراد محروم و نیازمند جامعه با تأمین نیازهای مالی و جسمی آن‌ها، ادامه داد: اقدامات انجام‌شده جای قدردانی دارد اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله بسیار است.

وی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فراهم کردن بستر مناسب برای توانمندسازی افراد مختلف ازجمله سالمندان و معلولان را از وظایف سازمان بهزیستی دانست و یادآوری کرد: منابع موجود این سازمان متناسب با مأموریت‌های محوله آن نبوده و بخشی از کمبودهای موجود با کمک خیران تأمین می‌شود و باید از همت این افراد در کمک به این سازمان قدردانی کرد.

امام‌جمعه تبریز گفت: عدم تعادل منابع و مصارف سازمان تأمین اجتماعی که بخشی از آن ناشی از ایجاد تعهدات بدون تأمین مالی است از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی این سازمان بوده و درآمد حاصل از سود موسسه‌های و شرکت‌های تابعه ازجمله امکانات «شستا» برای پایداری مالی این سازمان به کار گرفته شود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، فقدان سیاست‌های پولی و مالی منطقی، قاچاق کالا، واردات بی‌رویه حتی از مبادی رسمی، تغییر ساختار جمعیتی و روند سالمندی جمعیت را از دیگر مشکلات جامعه دانست و افزود: این موارد سازمان تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌های بازنشستگی را متأثر می‌کند.

کد خبر 529411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha