نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ساخت بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تأمین اجتماعی در تبریز از مطالبه‌های جامعه کارگری و بازنشستگی استان است.

بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، پنجشنبه ۱۹ تیر در دیدار مدیران و کارکنان اداره کل تأمین اجتماعی با وی به مناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، افزود: باوجود تاریخچه نه‌چندان مطلوب این بیمارستان امید است با پیگیری آن از سوی مدیران هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی با انتقاد از سیستم اداری اظهار کرد: بد تدبیری در برخی حوزه‌ها مشکلات تحریم‌ها را بیشتر کرده و تحریم‌ها سرمنشأ تمامی مشکلات در جامعه نیستند.

امام‌جمعه تبریز، استان آذربایجان شرقی گفت: اداره کل تأمین اجتماعی پاسخگوترین نهاد به مکاتبات و مراجعات در این استان است و ارتقای کمی و کیفی خدمات آن در حوزه بهزیستی و تأمین اجتماعی ضروری است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با قدردانی از تلاش کارکنان بهزیستی و تأمین اجتماعی برای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و جلب رضایتمندی مخاطبان خود به‌ویژه افراد محروم و نیازمند جامعه با تأمین نیازهای مالی و جسمی آن‌ها، ادامه داد: اقدامات انجام‌شده جای قدردانی دارد اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله بسیار است.

وی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فراهم کردن بستر مناسب برای توانمندسازی افراد مختلف ازجمله سالمندان و معلولان را از وظایف سازمان بهزیستی دانست و یادآوری کرد: منابع موجود این سازمان متناسب با مأموریت‌های محوله آن نبوده و بخشی از کمبودهای موجود با کمک خیران تأمین می‌شود و باید از همت این افراد در کمک به این سازمان قدردانی کرد.

امام‌جمعه تبریز گفت: عدم تعادل منابع و مصارف سازمان تأمین اجتماعی که بخشی از آن ناشی از ایجاد تعهدات بدون تأمین مالی است از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی این سازمان بوده و درآمد حاصل از سود موسسه‌های و شرکت‌های تابعه ازجمله امکانات «شستا» برای پایداری مالی این سازمان به کار گرفته شود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، فقدان سیاست‌های پولی و مالی منطقی، قاچاق کالا، واردات بی‌رویه حتی از مبادی رسمی، تغییر ساختار جمعیتی و روند سالمندی جمعیت را از دیگر مشکلات جامعه دانست و افزود: این موارد سازمان تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌های بازنشستگی را متأثر می‌کند.

کد خبر 529411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha