چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
۰ نفر

استاندار آذربایجان غربی ۵ پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو را با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان افتتاح کرد.

محمدمهدی شهریاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدمهدی شهریاری گفت: از جمله این ‍پروژه‌ها می‌توان به کلینیک تخصصی، مرکز دیالیز و آی‌سی‌یو اشاره کرد.

وی در این آیین با اشاره به بهره‌برداری از ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید در استان بیان کرد: زیرساخت‌های درمانی شکل گرفته در حوزه بهداشت و درمان اعم از احداث بیمارستان و خانه‌های بهداشت قابل تحسین است.

شهریاری با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان در مبارزه با کرونا، بهره‌مندی از امکانات درمانی مجهز را راهکاری موثر در قطع زنجیره ابتلا به ویروس دانست و افزود: در چند سال اخیر دستاوردهای خوبی در تأمین نیازهای درمانی استان به دست آمده و باعث شده تا امروز مشکل خاصی در مقابله با کرونا متوجه استان نباشد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر این‌که عبور از وضعیت قرمز استان در کرونا منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و اهتمام مدیران در نظارت است، گفت: انتظار می‌رود با رعایت این سه مورد بتوانیم پاسدار تلاش‌های مدافعان سلامت باشیم و با قطع زنجیره انتقال، شرایط مساعدی فراهم سازیم.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب مردم ماکو در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: تداوم این روند بسیار سخت است و از مردم خواهش می‌کنیم از برگزاری تجمع‌های غیرضروری اعم از مجلس ترحیم و عروسی پرهیز کنند تا این وضعیت مناسب پایدار باشد.

کد خبر 529211

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha