سرمربی صباباتری گفت: «این هفته وضعیتم برای ماندن یا جدا شدن از این باشگاه مشخص می‌شود.»

گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: «قرار است به زودی نشستی برگزار ‌شود تا هر دو طرف صحبت‌های خود را برای فصل آینده انجام دهند و پس از آن وضعیت ماندن یا رفتن من از تیم صباباتری مشخص می‌شود.

از نظر من برای فصل آینده باید یک سری تفکرات و روش‌های حرفه‌ای به تیم تزریق شود، در هر صورت مدیران فعلی تازه‌کار هستند و شاید، باید اطلاعات جامعی راجع به شرایط تیم صبا و فوتبال حرفه‌ای به دست بیاورند.

به هر حال امکان دارد صباباتری در فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد، چرا که اعلام شده احتمال حضور چهار تیم از ایران وجود دارد و من امیدوارم در فصل آینده شرایط به گونه‌ای فراهم شود که تیم صبا حرفه‌ای‌تر وارد مسابقات شود.»

گل‌محمدی درخصوص علاقه‌اش به فعالیت و همکاری با علی دایی در تیم ملی فوتبال نیز گفت: «تاکنون صحبتی در این باره نشده است اما اگر شرایط مهیا باشد، به عنوان کمک مربی به علی دایی کمک کنم.»

سرمربی تیم صباباتری درباره هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور نیز گفت: «در هر دوره، کیفیت لیگ حرفه‌ای ما بالاتر می‌رود و شاهد بازی‌های بهتری هستیم. در لیگ هفتم تیم‌های شهرستانی بسیار خوب بازی کردند و معتقدم اگر این روند ادامه پیدا کند، لیگ ما بسیار بهتر خواهد شد.

شاید در هفته‌های پایانی فشردگی بازی‌ها و دیدارهای تیم ملی از کیفیت مسابقات کم کرده بود اما در مجموع سطح لیگ خوب بود.» گل‌محمدی درباره قضاوت‌های لیگ هفتم نیز گفت: «متاسفانه آن انتظاری که از جامعه داوری داشتیم، برآورده نشد و کار آنها نوسانات زیادی داشت. در بسیاری از مسابقات شاهد اشتباهات بزرگی از سوی داوران بودیم که امیدوارم در لیگ هشتم شرایط بهتر شود.»

وی درباره قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: «از نظر من قهرمانی حق پرسپولیس بود، چراکه آنها مشکلات زیادی را پشت‌سر گذاشتند و 6 امتیاز نیز از دست دادند. بی‌تردید مدیریت و هیأت‌مدیره قوی و همچنین توانمندی‌های افشین قطبی در اداره کردن تیم سبب شد تا تیم سرخپوش با شایستگی قهرمان شود.»

گل‌محمدی درباره این احتمال که روزی در باشگاه پرسپولیس مربیگری کند نیز گفت: «به عنوان یک مربی ترجیح می‌دهم تا در باشگاه‌های دیگری به غیر از پرسپولیس یا استقلال مربیگری کنم. در حال حاضر تجربه زیادی ندارم و ترجیح می‌دهم از این دو تیم دوری کنم.»

وی در ادامه وینگو بگوویچ را به عنوان مربی برتر لیگ هفتم معرفی و تصریح کرد: «او توانست جوان‌های خوبی را به فوتبال ایران معرفی کند و در کارش نیز موفق بود.»

گل‌محمدی در پایان درباره وضعیت تیم ملی نیز گفت: «بازی ایران و امارات بسیار سرنوشت‌ساز است اما تیم ملی ایران بسیار برتر از امارات است و فکر کنم در این دوره جدید بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و زمینه برای صعود تیم ایران به جام جهانی مهیاست.»

کد خبر 52913

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز