مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با اعتباری معادل ۱۴۰۰ میلیارد تومان، ۱۴۷ پروژه روبنایی در قالب بسته‌های مشارکتی با بخش خصوصی در مسکن مهر پردیس امسال ساخته می‌شود.

مسکن مهر پردیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی هدایت افزود: تامین خدمات مورد نیاز ساکنان فازهای مسکن مهر در قالب ساخت پروژه‌های روبنایی از جمله مدارس، مساجد، درمانگاه، مجتمع‌ تجاری، کلانتری یکی از اولویت‌های مهم شرکت عمران در سال جاری است.

وی ادامه داد: جلسات متعددی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برگزار شده و به‌زودی با انعقاد قرارداد بسته‌های مشارکتی جدید، عملیات ساخت پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در استان تهران با اشاره به عملکرد خوب یکی از شرکت‌های سازنده طرف قرارداد،   خاطر نشان کرد: ساخت ۹ پروژه روبنایی شامل یک پروژه مسکونی، یک مسجد، یک درمانگاه، ۳ مجتمع تجاری و ۳ بوستان را در قالب پروژه‌های مشارکتی به این شرکت خوشنام با سابقه ساخت محله پردیسان در فاز ۳ شهر پردیس واگذار شده است.

هدایت با اشاره به ساخت و تجهیز دو ساختمان کلانتری در فازهای ۸ و ۱۱  مسکن مهر پردیس و تحویل به نیروی انتظامی، عنوان کرد: شرکت عمران، موظف به ساخت تمام سرانه های استاندارد تعیین شده در بخش‌های مختلف و تحویل آنها به دستگاه‌های بهره‌بردار در شهرستان است و پروژه مشارکتی کلانتری فاز ۵ در مهلت مقرر، ساخته و به نیروی انتظامی تحویل می‌شود.

وی با اشاره به مشخصات پروژه کلانتری فاز ۵ اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این پروژه با اعتباری معادل ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در زمینی با مساحت یک هزار مترمربع تا دوسال آینده ساخته خواهد شد.

همچنین مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پیمانکاران فعال در بخش ساخت و محوطه سازی طرح اقدام ملی مسکن  پردیس انتخاب شدند و از اواخر تیرماه عملیات اجرایی آغاز می‌شود تا در کنار آماده سازی پروژه بخش ساخت  واحدها را هم پیش ببریم.

هدایت عنوان کرد: محل ساخت پروژه اقدام ملی مسکن در پردیس بین فازهای ۵ و ۹ جانمایی شده وعملیات اجرایی آماده سازی معابر اصلی در مرحله زیرسازی آسفالت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در دسترسی فازهای مسکن مهر، اظهار داشت: ایجاد دسترسی فاز۵ و فاز۲ پردیس به روستای پورزند و دسترسی فاز ۵ به فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس با اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اقدام و اجرا است.

هدایت گفت: در این طرح فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس و منطقه لواسان با جاده خروجی مناسبی به آزاد راه تهران-پردیس متصل می‌شوند و ساخت این جاده با تونل‌های متعدد منطقه را متحول خواهد کرد.

وی با اشاره به مقاوم بودن مساکن مهر پردیس در برابر زلزله، اظهار داشت: واحدهای مسکن مهر پردیس در فازهای ۳ و ۱۱ با سیستم قالب تونلی و درنظرگرفتن مسائل فنی نظام مهندسی با مقاومت بالا در برابر زمین لرزه ساخته شدند.

کد خبر 529068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha