رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۳ عامل آتش‌سوزی بوستان نهج‌البلاغه تهران خبر داد و گفت: متهمان ۸۰۰ مترمربع از این بوستان را به آتش کشیدند.

پارک نهج‌البلاغه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی محمدی اظهار کرد: ساعت ۷ صبح دیروز (۱۶ تیر) وقوع یک فقره آتش‌سوزی در بوستان نهج‌البلاغه واقع در شمال غرب شهر تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به همراه عوامل آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و پس از اطفای حریق به بررسی موضوع پرداختند.

وی گفت: بررسی اولیه ماموران کلانتری نشان از این داشت که ۸۰۰ مترمربع از مراتع و فضای سبز این بوستان دچار حریق شده است و در ادامه به ظن عمدی بودن آتش‌سوزی به علت و شناسایی عامل یا عاملان آتش سوزی پرداختند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه در این رابطه دو متهم شناسایی و برای بررسی‌های دقیق‌تر هر دو عامل آتش سوزی با هماهنگی‌های قضائی به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند، گفت: در تحقیقات پلیس، عمدی بودن این آتش‌سوزی قوت گرفت و در ادامه متهم اصلی پرونده شناسایی شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی ادامه داد: صبح امروز ۱۷ تیر متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش در حوالی خیابان ستارخان دستگیر شد و هر ۳ متهم به بزه ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف و علت آن را خودنمایی اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه هر ۳ متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده‌اند، اظهار کرد: پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه‌های ملی آسیب بزنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 528886

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سينا IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    هر سه نفر را در محل وقوع جرم در پارك در معرض ديد عموم ملت اعدام كنيد تا كسي ديگر از اين غلط ها نكند . هموطن پارك عمومي يعني خانه من ؛ خانه تو
    • US ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      0 0
      دوست عزیز شما راه‌حل بهتری به مغزتان‌ خطورنکرد
  • پریسا US ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    وقتی ازجانب مردم هرحرفی زده شده وهرتصمیمی گرفته میشود .وقتی جوان درزندگی اجتماعی خودبه لطف تدابیر مسئولین نظام به بن میرسد .خوب طبیعی است چنین واکنش هایی ازخودنشان دهد وقتی مسئولین نمی توانند مشکلات وخواسته های جوانان را ازقبیل کار.مسکن .درامدخوب راحل نمایند وکمترین واگنش ازطرف نسل جوان را بازدن برچب های مختلف پاسخ میدهند چه انتظار دارند...