رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طرح سامان‌دهی سبزه‌میدان از چهارشنبه ۱۸ تیر به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

سبزه میدان زنجان

به گزارش همشهری‌آنلاین، عباس راشاد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امسال یکی از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر، پیگیری پیشرفت طرح سبزه‌میدان است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی سبزه‌میدان در مجموع قابل قبول است، اضافه کرد: در جبهه شرقی، پیشرفت طرح ۲۷ درصد بیشتر از درصد پیش‌بینی‌شده است و در جبهه غربی نیز ۲۰ درصد جلو هستیم.

راشاد ادامه داد: این طرح در بخش مشاهیر، تالار و مرکز فرهنگی شهر، ۳۵ درصد عقب است. علت این عقب‌ماندگی پست برق است که مانع از پیشرفت کار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: برای پیشرفت کار و جبران عقب‌ماندگی موجود در بخشی از طرح از روز چهارشنبه کار به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته انجام خواهد شد.

راشاد گفت: طبق گفته پیمانکار، با ۲۴ ساعته شدن کار، انحراف ۳۵ درصدی در بخش تالار و مرکز فرهنگی از ۳۵ درصد به شش درصد خواهد رسید و کل طرح نیز ۱۵ درصد از میزان پیش‌بینی‌شده جلو می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه شبانه‌روزی شدن طرح سبزه‌میدان مشکلی برای اطراف ایجاد نخواهد کرد، اضافه کرد: فکر می‌کنم این طرح در ماه‌های نخست سال ۱۴۰۰ قابل اتمام است.

سبزه‌میدان، منطقه‌ای واقع در بافت مرکزی شهر در جوار بازار تاریخی، مسجد جامع و خانه‌های تاریخی ذوالفقاری، بخش مهمی از هویت زنجان را شامل می‌شود.

سال ۱۳۶۷  طرح سامان‌دهی سبزه‌میدان با تصمیم مدیران شهری تصویب شد که در نهایت پس از چند بار کلنگ‌زنی عملیات اجرایی آن در سال ۹۸ آغاز شد. طبق پیش‌بینی انجام شده قرار است این طرح در دو سال به پایان برسد.

کد خبر 528835

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha