همشهری آنلاین: شورای شهر پس از بررسی صورت‌های مالی شهرداری از سال 82 تا 85 ظرف 10 تا 15 روز تکلیف ابهامات مالی این دوره شهرداری تهران را مشخص می‌کند. رسول خادم ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این مطلب به مهر گفت : حسابرسی انجام شده در صورت های مالی شهرداری تهران از سال 82 تا 85 ، حدود 10 روز است که در اختیار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفته و هنوز این کمیسیون بررسی خود ر

رسول خادم ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این مطلب به مهر گفت: حسابرسی انجام شده در صورت‌های مالی شهرداری تهران از سال 82 تا 85 ، حدود 10 روز است که در اختیار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفته و هنوز این کمیسیون بررسی خود را در مورد آن انجام نداده است.

وی همچنین تصریح کرد: تا زمانی که بررسی این حسابرسی، توسط کمیسون برنامه و بودجه به پایان نرسد، نتایج خاص و قابل ارائه‌ای مشخص نمی‌شود و لی در نهایت تکلیف همه چیز از جمله ابهامات مالی، هزینه های فاقد سند و ... روشن خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در عین حال خاطر نشان کرد : حدود 10 سال حسابرسی مالی در شهرداری تهران انجام نشده است که سالهای 82 تا 85 را نیز در بر می‌گیرد.

کد خبر 52880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز