مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح سنجش سلامت نوآموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نوبت‌دهی‌های منظم انجام می‌شود.

سنجش سلامت دانش‌آموزان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، ابراهیم محمدی افزود: طرح سنجش جسمانی دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان امسال با شرایط به‌وجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های کامل بهداشتی و نوبت‌دهی‌ها در پایگاه‌های سنجش سلامت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال سال تحصیلی متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود، گفت: با توجه وضعیت کنونی کشور، به احتمال زیاد فرآیند آموزش در مدارس به دو شکل حضوری و غیرحضوری طراحی و اجرا شود. در عین حال مهر امسال باید پرشور و بانشاط آغاز شود.

محمدی با تاکید بر اهمیت اجرای مطلوب بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای پروژه مهر فراهم ساختن محیطی شاداب و ایمن توأم با انگیزه برای دانش‌آموزان به‌شمار می‌آید،  لذا تمامی اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و سازماندهی‌ها باید برای خلق مدرسه‌ای اثربخش و بانشاط برای دانش‌آموزان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید که با مشکلات ناشی از شیوع کرونا همراه خواهد بود تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی‌های دقیق، سازماندهی‌های منظم و ارزشیابی‌های مستمر، نتیجه اقدامات منجر به رفع دغدغه‌های خانواده‌ها و کارایی و اثربخشی بیشتر در مدارس باشد.

محمدی افزود: شبکه آموزشی دانش‌آموزی (شاد) به‌عنوان بستر آموزش غیرحضوری باید تقویت شود و در وهله اول باید دانش آموزانی که از این شبکه به دلایلی محروم بوده‌اند، شناسایی و تدابیری اندیشیده شود. همچنین باید تعامل با دستگاه‌های اجرایی شرکای آموزش و پرورش، افزایش سرمایه اجتماعی و ارتقا دستاوردهای کمی و کیفی از جمله اولویت‌های مدیران آموزش و پرورش استان باشد.

کد خبر 528799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha