سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

یک ویدئو و یک عکس شرایط ترسناک ارزی و کرونایی در کشور را به تصویر کشیدند.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خراسان، در ویدئویی که صبح روز گذشته منتشر و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، عمق فاجعه اقتصادی را که این روزها شاهد آن هستیم نشان می دهد. ویدئویی از پاساژ فردوسی تهران که هجوم مردم در ابتدای صبح برای قرار گرفتن در صف خرید دلار ۲۲ هزار تومانی را نشان می دهد که در آن زنی به خاطر عجله به زمین می خورد و کارکنان یک صرافی که پشت درهای بسته روی صندلی خود نشسته اند و از هجوم مردم برای خرید دلار فیلم می گیرند و از زمین خوردن هموطن خود می خندند.  کاربری نوشت: «این فیلم را هی می‌بینم و هی بیشتر دردم می‌گیرد. از زمین خوردن آن زن و از حال و روزگار خودمان دردم می‌گیرد.» این ویدئو را اینجا ببینید .


در تصویری هم که شب گذشته منتشر شد وضعیت بحرانی شیوع کرونا را در تهران می بینید. تصویری از بیمارستان مسیح دانشوری که به خاطر پر شدن تخت های بیمارستان، بیماران در پارکینگ و روی یک صندلی نگهداری می شوند تا بتوانند از اکسیژن داخل کپسول استفاده کنند تا زمانی که تخت در بیمارستان خالی شود و بتوانند در شرایط بهتری قرار بگیرند.

توضیحات درباره تصاویر جنجالی پارکینگ بیمارستان مسیح دانشوری

این در حالی است که هنوز هم خبرهایی از برگزاری مهمانی، مراسم عروسی و ختم شنیده می شود که مهم ترین عامل شیوع ویروس کرونا هستند. کاربری نوشت: «کاش مسئولان قبل از این که شرایط به این وضع دربیاد تمهیداتی در نظر می گرفتن.» کاربر دیگری نوشت: «ماسک ۸۵ درصد احتمال آلوده شدن رو کم می کنه پس لطفا به خاطر خودت ماسک بزن و این ویروس رو شوخی نگیر.» 

کد خبر 528708

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    1 1
    خود کرده را تدبیر نیست از ماست که بر ماست پیرزن برای خرید دلار زمین میخوره عده ای میخندن
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 1
    پس کی میخواهید تالارهای عروسی که منبع شیوع کروناست رو تعطیل کنید
  • US ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 0
    خدا رحمت كند شرف را، اين صرافي ها خون مردم را در شيشه ريختند و از رنج مردم لذت ميبرند مثل منافق ها
  • JP ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 0
    آن که هجوم میبرد و دلار را برای اندکی سود میخرد نمیداند همین هجوم و خریدش باعث شوک روانی بر قیمتها میشود و سود این خرید هیجانی را در بقالی وسبزی فروشی وقصابی از کف خواهد داد در واقع برنده واقعی این هجوم و خرید ها بازاریان هستند.
  • JP ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 0
    یکی بر سر شاخه و بن میبرید
  • JP ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 0
    آنان که برای حفظ مردم و میهن جان دادند و میدهند کجا و اینان که برای سودی ناچیز میهن و مردم را به سختی زحمت میاندازند کجا.