مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک شناور باری در بندر محمدعامری شهرستان تنگستان ساعتی پیش دچار حریق شد که برای مهار آن، تیم‌های آتش‌نشان از راه دریا و زمین به منطقه اعزام شده‌اند.

آتشسوزی لنج

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حجت خسروی دوشنبه ۱۶ تیر اظهارکرد: به‌محض اطلاع از وقوع حادثه در شناور، آتشخوار فرهام و ناجی ۱۸ از طریق دریا اعزام و تیم اطفای حریق اداره کل بنادر و دریانوردی نیز همراه با آتش‌نشانان محلی به‌صورت زمینی برای مهار آتش راهی بندر عامری شده و تا دقایقی دیگر به محل آتش‌سوزی می‎رسند.

عامل آتش‌سوزی ۲ لنج باری در هندیجان چه بود؟

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در چنین حوادث نگرانی‎ها بیشتر در مورد سرایت آتش به سایر شناورها است که تا این لحظه آتش شناور دچار حریق شده به شناورهای پهلوگرفته در اسکله این بندر سرایت نداشته ‌است.

خسروی گفت: به‌محض مهار آتش تیم کارشناسی بررسی علت وقوع حادثه را آغاز می‎کند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: هم‌زمان با اعزام تیم‌های اطفای حریق جایروپلین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز برای بررسی دقیق حادثه به سمت محل وقوع آتش‌سوزی به پرواز درآمده است.

کد خبر 528460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha