معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تایید ۵۳۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون برای ۴۳۰ متقاضی تشکیل پرونده شده است.

طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم علیرضایی اظهارکرد: نحوه تقاضا در سایت و تایید متقاضیان به صورت سراسری است و استان‌ها در این رابطه حق هیچ دخالت و یا اعمال نظری ندارند.

وی سهمیه استان چهارمحال و بختیاری  در طرح اقدام ملی مسکن را ۲۲۹۳ واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۱۳۳ واحد در شهرکرد و ۱۱۶۰ واحد در شهرهای زیر ۲۰ هزار خانوار است.

علیرضایی افزود: تاکنون چند شهرک در استان آماده‌سازی شده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این خصوص در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت در حال اجرای طرح است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از جانمایی محله ۳۴ منظریه شهرکرد برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: این منطقه ۳۴ هکتار وسعت و ظرفیت ایجاد ۳ هزار واحد مسکونی را دارد.

علیرضایی بیان کرد: بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن می‌تواند تاثیر بسزایی در کنترل قیمت زمین و مسکن در استان داشته باشد.

کد خبر 528433

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha