مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
۰ نفر

سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا در قزوین گفت: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا از امروز ارائه خدمت در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی به افراد بدون ماسک ممنوع است.

بانک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از قزوین، منوچهر حبیبی بیان کرد: با توجه به تغییراتی که در وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در کشور و استان ایجاد شده و شاهد گسترش آن در برخی مناطق هستیم لازم است محدودیت‌ها و نکات بهداشتی با جدیت بیشتری اجرا شود.

وی بیان کرد: در این راستا بازدیدهای سرزده از اداره‌ها و نیز واحدهای صنعتی خواهیم داشت تا استفاده از ماسک نهادینه شود.

حبیبی اضافه کرد: بر اساس توصیه سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، استفاده از ماسک مناسب‌ترین و ارزان‌ترین روش برای مقابله با ویروس کرونا محسوب می‌شود و ما نیز در این زمینه باید جدی‌تر عمل کنیم.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یادآور شد: با توجه به تذکر و ابلاغیه‌های قبلی در استان مقرر شده تا کارمندان اداره‌ها و کارگران واحدهای تولیدی و نیز ارباب رجوع حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی بیان کرد: در این راستا بازرسان ستاد کرونا در استان به صورت سرزده از اداره‌ها و واحدهای تولیدی بازدید می‌کنند و این موضوع مهم بهداشتی را مورد نظارت قرار خواهند داد.

حبیبی گفت: مدیران ادارات و واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تأمین سلامت پرسنل و کارکنان خود مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: بانک‌ها، شهرداری‌ها، اداره تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، از جمله دستگاه‌های اداری است که با بیشترین ارباب رجوع مواجه است. این دستگاه‌ها باید مراقبت‌های بیشتری داشته باشند.

کد خبر 528362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha