دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳
۰ نفر

فرماندار شهرستان هندیجان گفت: ۲ فروند لنج باری که در ورودی رودخانه زهره قرار داشتند، به دلیل شدت گرما و تاثیر آن بر محل نگهداری سوخت، دچار آتش‌سوزی شدند.

آتش‌سوزی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی بویری شامگاه یکشنبه پانزدهم تیر اظهار کرد: بعد از ظهر امروز از آنجا که این لنج‌ها قصد سفر به دریا داشتند اقدام به سوختگیری کامل کرده بودند اما به دلیل شدت گرما و تاثیر آن بر محل نگهداری گازوئیل دچار آتش‌سوزی شدند.

وی حجم آتش‌سوزی را بالا عنوان کرد و گفت: با وجود حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه، این لنج‌ها دچار خسارات زیادی شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان هندیجان گفت: آتش‌سوزی در بندر سجافی رخ نداده است. موضوع این آتش‌سوزی همچنان در حال بررسی است و در این رابطه آتش‌نشانی به زودی نظر کارشناسی خود را اعلام می‌کند.

بندر سجافی هندیجان از بنادر مهم تجاری و صیادی خوزستان است که در ۳۰ کیلومتری شهر هندیجان در کرانه شمال خلیج فارس واقع شده است. این بندر مرداد ۹۴ به طور رسمی به عنوان یک بندر تجاری کشور معرفی شد. شهرستان هندیجان با ۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب خوزستان قرار گرفته و ۷۰۰ فروند لنج تجاری در آن فعالیت دارند.

کد خبر 528342

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha