مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در ۱۰ شهر در این استان به علت محدودیت‌های کرونا در هفته جاری متوقف شده است.

ثبت نام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم محمدی روز یکشنبه ۱۵ تیر افزود: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در خصوص محدویت‌های کرونایی، تمامی مدارس در شهرهای ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، خوی، سردشت، سلماس، مهاباد و میاندوآب در هفته جاری تعطیل اعلام می‌شود.

وی اظهار داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان از هفته بعد انجام و تنها امتحانات نهایی پایه دوازدهم که به صورت کشوری برگزار می‌شود، طبق برنامه قبلی و در موعد مقرر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهدشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی درباره ادامه روند نام‌نویسی در سایر شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در صورت تمدید ثبت نام در شهریور، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد پذیرفت.

آذربایجان غربی دارای بیش از سه میلیون نفر جمعیت می‌باشد که از این تعداد ۶۰۷ هزار نفر دانش‌آموز و نوآموز  هستند؛ با شیوع بیماری ویروسی کرونا در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ مدارس سراسر کشور تعطیل شد و قرنطینه خانگی دانش آموزان در کنار سایر اقشار جامعه برای پیشگیری از شیوع اعمال شد.

ثبت نام اینترنتی و حضوری دانش‌آموزان استان آذربایجان غربی از ابتدای خرداد ماه آغاز شده‌است و تا شهریور تداوم دارد.

کد خبر 528212

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha