مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به ارسال پیامک به رانندگان تاکسی، اعلام کرد: از رانندگان خواستیم تا از ورود مسافران بدون ماسک جلوگیری کنند.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامحسین محمدی در این باره گفت: شب گذشته پیامکی به تمامی تاکسیرانان شهر تهران ارسال شد که از امروز یکشنبه ۱۵ تیر ماه از پذیرش مسافران بدون ماسک جلوگیری شود و همچنین رانندگان نیز حتما باید از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: در ناوگان مترو تهران نیز با همکاری عوامل پلیس مترو برخوردها سختگیرانه شده و از امروز یکشبنه از ورود مسافران بدون ماسک جلوگیری می‌شود و هیچ اغماضی نیز در این راه وجود ندارد.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ادامه داد: در ناوگان اتوبوسرانی نیز بنرهای اطلاع‌رسانی در این زمینه نصب شده که در این مسیر علاوه بر برخوردهای سختگیرانه خود شهروندان نیز برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان باید همکاری داشته باشند.

به گفته وی، در تمامی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، ماسک ارزان قیمت عرضه می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

محمدی همچنین به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه مراتب را به سامانه ۱۳۷ و سایر مراکز اطلاع‌رسانی شهرداری تهران اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: در کنار اقدامات دولت، شهرداری و پلیس، خود مردم نیز در این زمینه باید همکاری داشته باشند و با ماسک زدن در اماکن تجمعی و سربسته از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند تا با همکاری شهروندان از این مرحله نیز به سلامت عبور کنیم.

مشاور شهردار تهران اعلام کرد: توان شهرداری برای نظارت بر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی محدود است و شهروندان خودشان باید خودمراقبتی کنند.

وی همچنین در توئیتی نوشت: با توجه به الزام استفاده از ماسک در محیط های سرپوشیده از صبح امروز یکشنبه همکاران ما در مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی با قواعدی سختگیرانه از ورود افراد بدون ماسک به وسایل حمل و نقل عمومی جلوگیری خواهند کرد.

کد خبر 528183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha