مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان گفت: اخذ فاکتور ۴۶ میلیونی از بیمار کرونایی در بیمارستان طالقانی آبادان بررسی شد.

کرونا جدید

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سیف قلی گفت: پیرو پخش کلیپی در شبکه‌های اجتماعی شهرستان آبادان، مبنی بر اخذ فاکتور ۴۶ میلیونی از بیمار کرونایی در بیمارستان طالقانی این شهرستان، با دستور فرماندار ویژه آبادان نسبت به پیگیری موضوع، صبح امروز نشستی با خانواده متوفی و همچنین مدیر داخلی بیمارستان طالقانی آبادان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، استان خوزستان افزود: در این نشست ضمن بررسی اسناد و مدارک بیمارستان طالقانی آبادان مشخص شد که همراهان بیمار قبل از پذیرش متوجه می‌شوند که طرف قرارداد (کارفرما) قرارداد خود را با بیمارستان لغو کرده بود بااین‌حال و بدون قرارداد بیمه‌ای بیمار پذیرش می‌شود.

وی  ادامه داد: مبلغی که در کلیپ نمایش داده می‌شود مبلغ بستری برای یک فرد بدون بیمه است که حدود ۲۵ میلیون تومان آن مربوط به دارو است، بیمه تکمیلی مبالغ مربوط به متوفی را تقبل کرده و بیمارستان نیز برای همکاری با خانواده متوفی بدون دریافت هیچ مبلغی و تنها با قبول ضمانت برگه تسویه‌حساب را صادر کرده است.

سیف قلی همچنین گفت: در خصوص مبالغ مربوط به کفن‌ودفن با پیگیری‌های انجام‌شده مقرر شد که بخشی از این مبالغ عودت داده شود، هزینه‌ی آمبولانس حمل پیکر نیز بر اساس تعرفه‌ی آرامستان دریافت شده است.

او ادامه داد: مقرر شد فرمانداری ویژه شهرستان آبادان نشستی با مدیران بیمه‌های شرکتی و خصوصی شهرستان آبادان برگزار کند و دستورالعمل ابلاغی فرماندار نسبت به ساماندهی وضعیت قراردادهای بیمارستانی یا ارائه معرفی‌نامه بیمار برای بیمارستان (تعهد قبول هزینه‌های درمان) را به بیمه‌ها ابلاغ کند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان تصریح کرد: همچنین از روزهای گذشته تمام بیماران کرونایی که به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند و هیچ‌گونه بیمه‌ای ندارند، تحت پوشش بیمه سلامت قرارگرفته‌اند.

کد خبر 527973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha