مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق اداره‌های دولتی این استان در زمان بالا رفتن مصرف برق از حد معمول خود در ساعت ۱۳ قطع می‌شود و تا ساعت ۱۶ یعنی ساعت پایانی اوج بار وصل نمی‌شود.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داوود راهزادی اظهار کرد: با وجود تمامی تدابیر و تلاش‌های صورت‌گرفته، مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد رو به رشد بوده و به منظور جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی، قطع برق ادارات دولتی در ساعات اوج بار در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تعداد مشترکان عمومی در استان ۱۲ هزار و ۵۳۵ مورد است که از این تعداد حدود ۱۵۰۰ مشترک دستگاه‌های دولتی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه‌ای از سوی این شرکت، از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان خواسته شده از مصرف بی‌رویه برق خودداری شود و دستگاه‌های سرمایشی آنان در ساعات غیرضرور خاموش باشد.

راهزادی گفت: کارشناسان مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان نظارت خواهند داشت.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اداری در این استان به طور بسیار زیادی از وسایل برقی پرمصرف مانند کولر گازی و اسپلیت‌ استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زنگ خطر افزایش مصرف برق در این استان به صدا درآمده و در این مورد باید مشترکین برای مدیریت مصرف برق تمهیدات جدی‌تری در نظر بگیرند.

راهزادی ادامه داد: میزان مصرف برق در این استان طی ساعات اوج بار از مرز ۴۱۰ مگاوات گذشته است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد حدود ۶ درصدی داشته است.

وی ابراز کرد: سهم دستگاه‌های اداری کهگیلویه و بویراحمد از این میزان به بیش از ۱۰۰ مگاوات می‌رسد.

راهزادی از مدیران دستگاه‌های اداری در کهگیلویه و بویراحمد خواست درخواست‌های مراجعان خود را تا قبل از ساعات ۱۳ هر روز پاسخ دهند و اقدام به خاموش کردن وسایل برقی خود کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین برای حدود ۲ هزار مشترک کشاورزی و صنعتی در این استان طی ساعات اوج بار خاموشی در نظر گرفته شده که برق این مشترکین بر اساس تفاهم‌نامه‌های صورت‌گرفته از ساعت ۱۲ تا ۱۶ هر روز قطع می‌شود.

وی تاکید کرد: برق این مشترکین تا پانزدهم شهریور سال ۹۹ روزانه به مدت ۴ ساعت قطع می‌شود تا بتوان با مدیریت مصرف از خاموشی‌ها جلوگیری کرد.

تعداد مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد ۲۶۵ هزار مورد است که حدود ۲۱۰ هزار از این تعداد مشترکین برق روستایی هستند.

کد خبر 527841

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha