بروز و ظهور ویروس کرونا و شیوع ناگهانی آن در جهان، وضعیت اقتصادی را در همه کشورها نابسامان کرده است و کشور ما که پیش از آن هم با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه بود، بیش از سایر کشور ها متحمل بحران‌های اقتصادی شده است. خیلی از کسب و کارها تعطیل شده و خیلی‌ها مجبور به خانه نشینی هستند و هنرمندان نیز از این دایره مستثنی نیستند.

تبلیغات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آفتاب یزد، به نظر می رسد شیوع کرونا صنعت فیلمسازی کشور را هم با رکود مواجه ساخته است و به همین دلیل هم این روزها شاهدیم هنرمندان و بازیگران کشورمان بیش از پیش به تبلیغات به ویژه تیزر های تلویزیونی روی آورده اند. البته اشتیاق هنرمندان برای تیزرهای تبلیغاتی نشان از درآمد خوب آنها از این کار دارد؛ هر چند که پیش از این هم برخی از هنرمندان در صفحات مجازی خود به تبلیغات رو آورده بودند اما موج این نوع تبلیغات در رسانه ملی و بیلبورد های سطح شهر حاکی از رکود اقتصادی برای این قشر از جامعه در صنعت فیلمسازی کشور است، این نوع تبلیغات در حال حاضر نوعی اشتغال کاذب برای آن ها به شمار می آید که می تواند خلا های در آمدیشان را پر کند.

  •  چرا بازیگران برای تبلیغات انتحاب می شوند؟

سلبریتی ها به واسطه شهرت و گاهی تیپ و ظاهرشان از جمله افرادی هستند که به سمت تبلیغات در فضاهای مختلف سوق پیدا می کنند. این در حالی است که در حال حاضر تبلیغات یکی از درآمدزاترین شغل ها به شمار می آید و بسیاری از هنرمندان و چهره های کشورمان هم به واسطه محبوبیتشان وارد این حیطه شده اند. علاوه بر معیار شهرت، الگو بودن هنرمندان برای برخی از افراد جامعه یکی از ملاک های انتخاب آنها برای تبلیغات است، از آنجا که بسیاری از طرفداران دو آتیشه چهره ها چشم به رفتار هنرمند محبوبشان دارند تا از آن تقلید کنند، همین موضوع سبب می شود تا کالای تبلیغ شده توسط هنرمند بیشتر مورد توجه مردم قرار گیرد. تبلیغات در تلویزیون به دلیل مخاطبین بیشتر نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر از اهمیت ویژه تری برخوردار است و هنرمندان زیادی به سمت حضور در تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون تمایل پیدا کرده اند. در ادامه به معرفی برخی از این هنرمندان می پردازیم.

  •  نوید محمدزاده و تبلیغ آبمیوه

نوید محمدزاده یکی از ستاره های این روزهای سینما است که طرفداران زیادی دارد، او به تازگی به جمع بازیگرانی پیوسته که به سمت تبلیغات در تلویزیون روی آورده اند. این بازیگر کشورمان که به عنوان چهره سینمایی شناخته می شود به تازگی تبلیغ یک برند معروف از آبمیوه را برعهده گرفته است و طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی دستمزد بالایی برای این تبلیغ گرفته است.نوید محمدزاده از چهره های جوان سینما است که در طی چند سال فعالیت به افتخارات زیادی دست یافت و جوایز متعددی در جشنواره های مختلف کسب کرد و یکی از بازیگران پرطرفدار این روزهای سینما است. علاوه بر آن این بازیگر معروف به تازگی از عطری با برند خودش پرده برداری کرده که در فضای مجازی با واکنش های بسیاری همراه بود و خیلیها بر این اعتقادند که عطر با برند نوید به هیچ عنوان به شخصیت نوید محمد زاده با فیلم هایی که تا کنون بازی کرده است نمی آید.

  •  برزو ارجمند و تبلیغ غذای آماده

برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از بازیگرانی است که به سراغ تبلیغات تلویزیونی رفته و چند وقتی است که تبلیغ یک برند غذای آماده را برعهده دارد. در این تیزر تبلیغاتی برزو ارجمند لباس آشپزی به تن کرده است و با جملات مخصوص تبلیغات به تبلیغ این برند از غذای آماده می پردازد و احتمالا دستمزد خوبی هم برای این تبلیغ گرفته است. برزو ارجمند را اغلب مخاطبان دنیای هنر به عنوان بازیگر تلویزیون می شناسند و از جمله سریال های او می‌توان به بچه مهندس، کیمیایی، تنهایی لیلا، گشت پلیس و زخم
اشاره کرد.

  •   امین حیایی و تبلیغ سس

امین حیایی یکی دیگر از بازیگرانی است که چند ماهی است تبلیغ یک محصول را در تلویزیون برعهده دارد. این هنرمند کشورمان تبلیغ برند معروفی از یک سس را برعهده دارد و با ویژگی های همیشگی شخصیتش این تیزر تبلیغاتی را اجرا می‌کند. امین حیایی از بازیگران شناخته دنیای بازیگری در سینما و تلویزیون است که این روزها به عنوان داور در برنامه عصر جدید حضور دارد.

  • آتیلا پسیانی و تبلیغ چای

آتیلا پسیانی دیگر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان نیز چند وقتی است به سراغ تبلیغات تلویزیونی رفته است. این بازیگر پیشکسوت تبلیغ تلویزیونی یک برند از چای را برعهده دارد. او در خانواده ای هنرمند متولد شد و مادرش جمیله شیخی و دختر و پسرش ستاره و خسرو پسیانی از هنرمندان کشورمان هستند.

  •  امیرحسین آرمان و تبلیغ پوشاک

امیرحسین آرمان یکی از بازیگرانی است که به تازگی به سمت دنیای تبلیغات در تلویزیون سوق پیدا کرده است و با تبلیغات تلویزیونی یک برند پوشاک به جمع هنرمندانی پیوسته است که حضور فعالی در تیزرهای تبلیغاتی دارند. امیرحسین آرمان این روزها با سریال مانکن و بازی در این سریال نظرات مثبت زیادی را از سوی طرفدارانش جلب کرده است و به خاطر استایل و ظاهر مناسبش برای بازی در تیزر تبلیغاتی یک برند پوشاک انتخاب شده است.

  •  سروش جمشیدی و تبلیغ مواد غذایی

سروش جمشیدی بازیگری که با نقش قیمت در برنامه دورهمی در میان مردم شناخته شد این روزها با یک برنامه تبلیغاتی مهمان خانه های مخاطبان در تلویزیون است. بازیگر نقش قیمت در برنامه دورهمی این روزها با همان کاراکتر طنزگونه تبلیغ محصولات یک برند مواد غذایی را برعهده دارد و با تعریف کردن لطیفه در حضور تماشاگرانی که فقط صدای خنده هایشان به گوش می‌رسد در قالب یک آگهی مدت دار تبلیغات این مواد غذایی را برعهده دارد.

  •  پژمان جمشیدی و تبلیغ فرش

پژمان جمشیدی فوتبالیستی که وارد حیطه بازیگری شد و توانست عملکرد قابل قبولی را در دنیای بازیگری داشته باشد، بعد از موفقیت در بازیگری وارد دنیای تبلیغات شد و با تیزرهای تبلیغاتی فرش در تلویزیون به جمع بازیگرانی پیوست که کارهای تبلیغاتی انجام می دهند.

  •  سحر ولدبیگی و نیما فلاح در تبلیغ روغن سرخ کردنی

سحر ولدبیگی و نیما فلاح زوج سرشناس تلویزیون هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و علاوه بر بازیگری حضوری را هم در دنیای تبلیغات تلویزیونی تجربه کرده اند. این زوج بازیگر، تبلیغات یک روغن سرخ کردنی را در تلویزیون برعهده دارند که مدتهاست این تبلیغ تلویزیونی را با همان شکل خانواده محور خودشان برعهده دارند.

  •  کمند امیرسلیمانی و تبلیغ اجاق گاز

کمند امیرسلیمانی دختر خانواده هنرمند امیرسلیمانی هم از غافله حضور بازیگران در تیزرهای تبلیغاتی عقب نمانده است و با حضور در تیزرهای تبلیغاتی هود و اجاق گاز وارد حیطه تبلیغات شد.

  •  امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در تبلیغ هود و فر

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی یکی دیگر از زوج های هنری هستند که از چند سال پیش به حیطه تبلیغات پیوستند و مدتی تبلیغات اجاق گاز، هود و فر مربوط به یک برند را برعهده داشتند.

  •  محمدرضا گلزار و تبلیغ آبمیوه

محمدرضا گلزار یکی از بازیگرانی است که در سینما طرفداران زیادی دارد و همین موضوع می‌تواند زمینه حضور او در دنیای تبلیغات را فراهم کند اما شاید حضور محمدرضا گلزار با آن ظاهر و استایل در تبلیغ پوشاک قابل قبول تر باشد تا تبلیغ یک برند از آبمیوه اما به هر حال آقای بازیگر هم از غافله تبلیغاتی بازیگران عقب نمانده و خیلی پیش ترها حضور در حیطه تبلیغات را آغاز کرده است.

  •  یکتا ناصر و منوچهر هادی در تبلیغات رستوران

یکتا ناصرو منوچهر هادی یکی دیگر از زوج هایی هستند که این روزها عکس های تبلیغاتی آنها را روی بنر های سطح شهر در حال تبلیغ یک رستوران می بینیم. آن ها که این روز ها با سریال دل حواشی بسیاری را پشت سر می گذارند در تبلیغات یک رستوران تصویری از یک خانواده شاد و موفق را به نمایش درمی‌آورند.

کد خبر 527745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha