شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

آینده فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در خطر است و بر اساس برخی گزارش‌ها جدایی لیونل مسی از جمع کاتالان‌ها جدی‌تر شده است.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های معتبر اسپانیایی از جمله «ESPN» و رادیوی «کادناسر» و کریستین مارتین خبرنگار مطرح دنیای فوتبال در مورد آینده این ستاره فوتبال جهان گزارش‌های منتشر کردند.

ستاره آبی‌اناری‌ها از شرایط درون باشگاه راضی نیست و قصد دارد بعد از پایان قراردادش در سال ۲۰۲۱ بارسلونا را ترک کند. گفته می شود منچسترسیتی ممکن است مقصد جدید مسی باشد. در این سال ها همیشه شایعات زیادی پیرامون خروج مسی منتشر شده اما هرگز مسی آن ها را تکذیب کرده و به کارش در بارسلونا ادامه داده است.

همه چیز نشان می‌دهد مسی از اوضاع فعلی باشگاه عصبانی است اما آینده او مشخص نیست و تنها زمان مشخص خواهد کرد. اینتر نیز یکی از تیم هایی است که همیشه به عنوان مقصد احتمال لیونل مسی عنوان شده است. باشگاه ایتالیایی در سال های اخیر رشد فراوانی داشته و از نظر اقتصادی نیز پیشرفت محسوسی کرده است. اگر این انتقال صورت گیرد، مسی می تواند یک بار دیگر در مقابل کریستیانو رونالدو و این بار در سری آ به رقابت پردازد.

بازگشت به آرژانتین اما همیشه یکی از گزینه‌های مسی بوده است. او هرگز طی این سال‌ها احتمال حضور در کشورش در سال های پایانی دوران ورزشی خود را رد نکرده و ممکن است این فوق ستاره در نهایت ترجیح دهد در اروپا تنها در بارسلونا بازی کند و در غیراینصورت راهی کشورش شود.

کد خبر 527744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha