شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷
۰ نفر

زن جوانی با همدستی یک مرد جوان که با او رابطه داشت، نقشه قتل شوهرش را کشید و مرد نیز آن را اجرا کرد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهروند، حوالی ساعت ۳ بامداد ۱۷ خردادماه ‌سال‌ جاری گزارش کشف جسد مردی جوان در کیلومتر ۴۰ محور زاهدان- خاش از طریق راننده یک دستگاه خودروی سواری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد مردی حدود ۴۴ساله به ضرب دو گلوله سلاح گرم از ناحیه پشت ‌سر به قتل رسیده است.
کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه جنایت و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی به همسر او مظنون شدند و با هماهنگی مقام قضائی او را برای بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی احضار کردند.

متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، پس از چندین مرحله بازجویی‌های علمی، کارآگاهان پلیس آگاهی پرده از راز این جنایت برداشتند و اعلام کردند او مدتی است با مردی جوان به نام مهدی آشنا شده و برای ازدواج با این فرد نقشه این جنایت را کشیده‌اند.

با اعترافات تکان‌دهنده زن جوان بلافاصله تیم رسیدگی‌کننده پرونده وارد عمل شد و همدست ۳۷ساله متهم را در کمتر از ۲۰روز از وقوع جنایت در یکی از مناطق شهر زاهدان دستگیر کردند.

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد مرد جوان با همدستی همسر مقتول نقشه قتل را کشیده و به بهانه‌ای او را برای انجام یک کار به سمت شهرستان خاش کشانده و حوالی ساعت ۸شب در مسیر برگشت در ۴۰ کیلومتری زاهدان به بهانه استراحت کوتاه‌مدت در کنار جاده پارک و در غفلت مقتول، او را با دو گلوله سلاح کلت ‌کمری از ناحیه پشت ‌سر مورد هدف قرار داده و به قتل رسانده است.

دو متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کد خبر 527688

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha