شب گذشته در دیدار حساس لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4-0 به سود سیتیزن ها خاتمه یافت.

یورگن کلوپ

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک یورگن کلوپ، سرمربی  لیورپول پس از شکست سنگین تیم خود مقابل منچسترسیتی، به تمجید از بازیکنان و کیفیت بسیار بالای این تیم پرداخت.

سرمربی آلمانی سرخ پوشان مرسی ساید پس از شکست سنگین تیمش برابر سیتی به تمجید از سیتیزن‌ها پرداخت و گفت:«اگر تیمی در جهان وجود داشته باشد که بتواند اینگونه ما را در هم بکوبد، آن تیم منچسترسیتی است. در این بازی، در چندین صحنه می توانستیم بهتر عمل کنیم و شرایط می توانست متفاوت پیش برود اما اینگونه نشد. با تماشای  این بازی ، می توانید ببینید که اختلاف کیفیت تیم ما و منچسترسیتی 20 امتیاز نیست اما چیزی که در فوتبال مهم است، پیروز شدن در بازی ها است که ما موفق به انجام این کار شدیم.»

کلوپ در بخش دیگری از صحبت‌هایش همچنان در مورد دیدار  تیمش برابر شاگردان گواردیولا بیان داشت:«این مسابقه کیفیت بسیار بالای منچسترسیتی را به دیگران یاد آوری کرد. درست است که ما به پیروزی در این مسابقه احتیاجی نداشتیم و من قبل از شروع بازی نیز این موضوع را می دانستم اما امکان شکست سنگین ما در این مسابقه جای تعجب داشت. با توجه به کیفیتی که تیم منچسترسیتی دارد، اگر آن ها در لیگ دیگری حضور داشتند می توانستند قهرمان شوند. خواهیم دید که آیا می توانیم مجددا قهرمان شویم یا خیر؛ اما فصل هنوز تمام نشده است و هنوز 6 بازی از فصل جاری باقی مانده است.»

سرمربی لیورپول در پایان صحبت‌هایش گفت:«این شکست هیچ ربطی به موفقیت هفته گذشته ما برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نداشت. این شکست مانند تمامی شکست ها اذیت کننده بود. چیزی که در بازی با سیتی خواستار دیدنش بودم، آمادگی ما برای مبارزه در این بازی بود. آن ها در لحظات تعیین کننده مسابقه پیروز شدند که معمولا چنین چیزی مقابل ما از سوی تیم حریف رخ نمی داد. با این حال، بازیکنان منچسترسیتی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. آن ها از اشتباهات ما استفاده کردند اما ما نتوانستیم از اشتباهات آن ها استفاده کنیم.»

لیورپول دیشب در حالی برای دیدار با حریف اصلی‌اش در انگلیس، منچسترسیتی به خانه این تیم رفت که این اولین دیدار رسمی قرمزها به عنوان قهرمان لیگ برتر بود. اما شاگردان کلوپ در این بازی شکست سنگین 4-0 را تجربه کردند تا رکوردی منفی به ثبت برسانند. لیورپول با احتساب بازی دیشب در پنج بازی خارج از خانه پیاپی موفق به گلزنی نشده و این بدترین آمار این تیم در 28 سال اخیر بوده است.

کد خبر 527680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha