معاون تربیت و آموزش ناجا از تغییر دوره آموزش رزم مقدماتی از یک ماه به ۲ ماه خبر داد.

سربازي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حبیب الله جان نثاری درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: به دلیل ضرورت استفاده از کارکنان وظیفه در ماموریت های محوله و نیز کیفی سازی آموزش ها، با رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز ۱۲ تیرماه، دوره آموزش رزم مقدماتی سربازی از یک ماه به ۲ ماه تغییر یافت.

بنا بر این گزارش، پیش از این ۲۱ خرداد سال جاری امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفته بود مدت آموزش رزم مقدماتی کارکنان وظیفه در مراکز آموزش نیروهای مسلح به دلیل شیوع ویروس کرونا تا پایان شهریور همچنان یک ماه خواهد بود.

وی افزود: به تمام مراکز آموزشی نیروهای مسلح ابلاغ شده است که ضمن رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اجرای دقیق و کامل آموزش به سربازان را در دستور کار قرار دهند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح همان زمان تاکید کرد: هرگونه تصمیم گیری در خصوص ادامه این روند به شرایط بهداشتی کشور و میزان شیوع ویروس کرونا به مهر سال جاری منوط خواهد شد.

سخن آخر این مقام مسئول در حالی است که وضعیت ویروس کرونا در کشور نه تنها بهتر نشده، بلکه مسئولان هشدار داده اند که به تعداد استان های با وضعیت قرمز کرونا افزوده شده و در روزهای خطرناکتری از نظر اپیدمی این ویروس به سر می بریم.

کد خبر 527442

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید GB ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    35 21
    آقا سربازی رو بردارید دیگه اه مگه مجبوریم بریم سربازی
  • . IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    28 6
    یعنی چی روزی یه چی میگن اون سرباز بدبختی که الان داره دوره های آمزشیشو میبینه بلا تکلیف مونده مگه وضعیت کرونایی کشور بهتر شده که باز آموزشی رو زیاد کردن همون یه ماه چش بود مثلا
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    40 2
    سربازی رفتن هیچ مزیتی برای فرد ندارد به همین خاطر انگیزه ای برا رفتن به سربازی نیست. و دولت هم با سربازان فراری برخورد نمی کند. در واقع یک بام و دو هواست.
  • لیلا IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    26 4
    ینی اونایی ک اعزامی تیرماه هم بودن و الان اموزشی هستن هم دوماهه دوستان؟؟؟؟؟
  • میلاد IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    24 6
    بچه‌های مردم رو میخوان تو بدترین شرایط دو ماه بفرستن تنگاتنگ هم زندگی کنن
    • Fatemeh IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
      15 3
      سوال منم هست واقعا. همسرم اعزامی تیر بوده الان باید دوماه بمونه؟
  • GB ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    24 8
    سربازی اجباری در اکثر کشورها منسوخ شده است.
  • سید IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    16 4
    ما که سرباز بودیم بعداز 24ماه خدمت .یک ماه مونده به ترخیص .اعلام کردن 4ماه به خدمت اضافه شده . او ن هم در منطقه جنگی . نه حقوقی بما دادن و نه کارت ایثار گری .
  • اسلام عباسیان IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    15 3
    در کل باید خدمت سربازی حذف بشه و سیستم نیروهای مسلح کشور به صورت یک سیستم فعال و چابک در بیاد و برای کوچکترین کارش که نگهبانی است هم از افراد مجرب استفاده کنه هم از امکانات و وسایل خوب تا وقتی که از نیروهای سربازی و مفت استفاده میکند این سیستم معیوب خواهد بود اگر درد این است که همه آموزش نظامی ببینند که همون دوره آموزشی کافی است اگر مشکل کمبود نیرو دارن نیرو استخدام کنند کمتر و مجرب تر و از امکانات استفاده کنند که نیروی انسانی کمتری نیاز داره
  • Nobody IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    8 3
    دوستان این خبر از روی سایت ناجا هم برداشته شد و سربازی همون یک ماه هست تا پایان شهریور یا مهرماه
  • مادر سرباز IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    12 2
    وقت این جوانها را با دوسال هدر ندید مخصوصا با این کرونا زندگی شونو ب خطر نندازید ما با بدبختی بزرکشون کردیم که کمک خرج زندگیمون باشند مدتشو کم کنید یکسال برن تا دوسال دیگه دلار50 تومن شده اینا دست خالین