انتشار فیلم کشتار و شکار غیرمجاز ۱۷ خرگوش وحشی در استان بوشهر که گفته می شود در پی کل کل دو جوان رخ داده، موجب نگرانی مردم و دوستداران طبیعت شد. و اکنون مسئولان محیط زیست این استان می گویند در جریان این قتل عام ۲ متهم شناسایی و از آنها شکایت شده است.

قتل عام خرگوشها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این رابطه گفت: پس از انتشار فیلم کشتار خرگوشهای وحشی در فضای مجازی در ده روز گذشته، اقدامات شناسایی متخلفان با همکاری همیاران محیط زیست انجام شد و هم اکنون پرونده شکایت از آنها در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرهاد قلی‌نژاد گفت: عاملان شکار و انتشار فیلم در فضای مجازی، ساکنان یکی از روستاهای شمال استان بوشهر هستند که شناسایی شده اند و علیه آنان اعلام شکایت شده است. الان هم پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است و پیگیری تا صدور حکم قضایی علیه آنها ادامه دارد.

قلی‌نژاد اظهار کرد: هرگونه شکار و صید گونه‌های جانوری نیازمند گرفتن مجوزهای قانونی از سازمان حفاظت محیط زیست است و در غیر این صورت جرم محسوب می‌شود و برای آن در قانون مجازات تعیین شده است.

او افزود: از عموم مردم، همیاران و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در پیشگیری از تخلفات شکار و صید و دستگیری متخلفان، محیط بانان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان را یاری کنند.

کد خبر 527438

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سس IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    شکارچی خوب، شکارچی مرده ست!