باشگاه رئال مادرید اعلام کرده است که تیم بانوان آنها در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ پریمرا ایبردرولا شرکت خواهد کرد.

رئال مادرید

به گزارش همشهری آنلاین از  اسپوتنیک، لوس بلانکوس پس از خرید سهام تیم سی دی تاکون به مبلغ  ۳۰۰،۰۰۰ یورو قرار است مقدمات این انتقال را انجام دهد.

رئال مادرید پس از دریافت تأیید اعضای خود، موفق شد چراغ سبز را از فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF)  برای تشکیل تیم بانوان دریافت کند.

رئال مادرید مستندات مربوطه را به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرده است تا بتواند با مجوز باشگاه دِپورتیوو تاکون و تغییر نام آن به نام خود، یک باشگاه فوتبال بانوانراه اندازی کند.

وی افزود:در همین رابطه فدراسیون فوتبال سلطنتی اسپانیا به ما اطلاع داده است  مستندات  این انتقال صحیح است، بنابراین وقتی فصل فعلی فوتبال ۲۰۱۹/۲۰ به طور قطعی به پایان برسد، این رویداد مهم محقق می شود.

بلانکوس گفت :بخش فوتبال بانوان ما از تیم های بزرگسال و زیر ۱۶ سال تا زیر ۱۹ سال تشکیل خواهد شد، ساختار جوانان که به ما امکان می دهد تا به فلسفه خود در شناسایی ، آموزش و پرورش استعدادهای جوان وفادار باشیم.

وی ادامه داد: تیم های ما نیز از فصل ۲۰۲۰/۲۱ رقابت های مربوطه خود را انجام می دهند، رئال مادرید با تعهد به ترویج فوتبال بانوان و کمک به پیشرفت و رشد آن در جامعه ما، مشتاقانه منتظر این چالش جدید است."

طبق گفته های خوزه فلیکس دیاز از مارکا، بازیکنانی همچون مایته اوروز  از آتلتیکو ،دامیریس ایگورولا  و همچنین لوسیا رودریگز، رئال سوسیداد، مارتا کاردونا و ناهیکاری گارسیا در رادار رئال قرار گرفته اند.

کد خبر 527409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha