رئیس جمهور در پاسخ به گزارش وزیر نیرو از اقدامات وزارت نیرو در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران طی نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و دستاوردهای ملی کسب شده در این پویش سراسری قدردانی کرد.

حسن روحاني

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در هامش گزارش اقدامات انجام شده در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و دستاوردهای کسب شده و همچنین استمرار و توسعه برنامه‌های مزبور در سال جاری که در کتابچه‌ای با عنوان «وعده‌ای که وفا شد مستند شده است، متن زیر را مرقوم کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدامات برنامه‌ریزی شده در زمینه دو نیاز اساسی مردم یعنی آب و برق (الف و ب)، عبور بی‌مشکل از تابستان‌های گرم و خشک، ایجاد امنیت روحی و اجتماعی در جهت استمرار بهره‌گیری از دو نعمت ارزشمند، اعتماد لازم برای برنامه‌ریزی اقتصادی و نگاه امیدوارانه به تابستان ۹۹ علی‌رغم مواجهه با پاندومی کووید ۱۹ و عدم دغدغه مردم در جهت قطعی آب یا برق در بیمارستان یا منزل یا محل کار از یک سو؛ و بیان و تشریح لازم در پایان طرح‌ها و افتتاح آن‌ها به سبک نوین و دلگرم کننده از سوی دیگر، برای مردم عزیز ایران و دولت تدبیر و امید افتخارآمیز و غرورآفرین بود.

در برابر جهاد و فداکاری شخص جنابعالی، مدیران، کارکنان، مهندسان و کارگران وزارت نیرو به قامت می‌ایستم و با همه وجود تقدیر و تشکر می‌کنم. خداوند یارتان باد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز در این رابطه اظهار داشت: بدیهی است ابراز مراحم بزرگوارانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که قبلاً منعکس گردیده است و عنایت ریاست جمهوری اسلامی ایران، انگیزه و اراده و نیز مسئولیت یکایک ما را در انجام وظیفه و ایفای نقش موثر فراتر از چارچوب های معمول، چند برابر می‌سازد.

وزیر نیرو ادامه داد: رجاء واثق دارم در سال «جهش تولید» با تلاش و مجاهدت همکاران محترم، سازماندهی و برنامه‌ریزی مناسب و بسیج تمام امکانات در دسترس، اهداف پیش‌بینی شده سال جاری در قالب پویش «هرهفتهالفب_ایران: ساخت و سازها و سازوکارها» به نحو مطلوب در چارچوب برنامه زمان‌بندی، محقق می‌گردد و برگ زرین دیگری به افتخارات کسب شده افزوده خواهد شد.

کد خبر 527375

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha