هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۸۷۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان است.

طلا 833

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۷۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸۷۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۸۸ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما باوجود افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده و فعالان این بخش می گویند که قیمت ها متاثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، ‌ افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ برهمین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان، یورو ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۴۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۱۸ هزار و ۹۵۰  تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر نسبت به دیروز ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۱ هزار تومان است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را برای کمتر از ۲۰۰۰ دلار،   ۱۸ هزار و ۴۰۳ تومان و ۸ ریال، قیمت یورو را ۲۰ هزار و ۶۷۶ تومان و ۵ ریال  و قیمت پوند انگلیس را ۲۲ هزار و ۷۸۹ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

همچنین قیمت خرید دلار برای بیش از ۲۰۰۰ دلار، ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۱ هزار تومان است.

شعب منتخب بانک‌ها که مسئولیت فروش ارز مسافرتی را برعهده دارند، فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۲۱ هزار و ۳۹۶ تومان و ۶ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

کد خبر 527279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بانی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    1 0
    عاجزید ازکنترل قیمت ارز سکه ماشین خانه لوازم خانگی ارزاق عمومی مهارکرونا بیکاری تورم و......