حاضران در صحنه تعریف می‌کنند که در پی این نزاع، خون بسیار زیادی از بابک رفت به طوری که تمام دیوارها و سنگفرش محوطه غرق در خون شد.

پارسا

به گزارش همشهری آنلاین، قهرمان سابق پاورلیفتینگ  ایران در رشت به قتل رسید. بابک پارسا در سه راه معلم رشت به ضرب چاقو مجروح شد که به دلیل شدت جراحات وارده درگذشت. در این خصوص سرهنگ شعبانی  به مهر گفت : این قهرمان ۴۰ ساله ۲۴ ساعت پس از انتقال به بیمارستان پور سینای رشت فوت کرد. دلیل قتل پارسا اختلافات  شخصی عنوان شده است.

وی با اشاره به اینکه مقتول بر اثر دو ضربه چاقو در ناحیه دست و گردن مجروح شده بود، گفت: علت این قتل اختلافات شخصی بود.رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: قاتل ۳۳ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت در حوالی میدان فرهنگ دستگیر شد.

به گفته شاهدان در صحنه فرشاد. ص از هم‌محلی‌های مقتول که سابقه مشاجره با وی را در گذشته داشت، وقتی فرصت را مهیا می بیند ضربات ناگهانی چاقو بر شاهرگ گردن بابک و ضربه ای دیگر بر رگ دست او وارد می کند و به سرعت از محل جنایت متواری می گردد.

حاضران در صحنه تعریف می کنند که در پی این نزاع خون بسیار زیادی از بابک رفت بطوریکه تمام دیوارها و سنگفرش محوطه غرق در خون و خون در جوی آب نزدیک محل جنایت جاری شد!

کد خبر 527124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha