مهدی طارمی که از بین تیم‌های بزرگ پرتغال تنها به براگا گل نزده بود، در این دیدار توانست دبل کند، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۳ برساند

طارمي

به گزارش همشهری آنلاین تیم ریوه‌آ پرتغال در هفته بیست و نهم لیگ پرتغال با درخشش خیره کننده مهدی طارمی ستاره ملی‌پوش ایرانی خود در یک بازی پرگل موفق به شکست براگا یکی از تیم های مطرح این کشور شد.  ریوه‌آ که در این دیدار با دو گل از براگا عقب افتاده بود به یک باره اسیر درخشش مهدی طارمی شد.  در دقیقه ۳۴ ارسال زمینی نونو سانتوس از جناح چپ به مقابل دروازه براگا را مهدی طارمی بدون مکث و با شوت مطمئن وارد تبدیل به گل کرد و توپ را سریع به وسط زمین برد تا زمان جبران بیشتری داشته باشند.

ریوه آ تنها یک دقیقه برای به ثمر رساندن گل تساوی فرصت می‌خواست که این اتفاق توسط نونو سانتوس افتاد تا بازی با نتیجه دو بر دو  ادامه پیدا کند. اما طارمی که شب درخشانی را پشت سر می‌گذاشت پیش از آنکه نیمه اول به اتمام برسد با ارسالی زیبا پایه گذار گل سوم تیمش شد تا ریوه‌آ با برد به رختکن برود.

بازی تا دقیقه 81 به سود ریوه‌آ در جریان بود که مهاجم براگا در دقیقه 81 بازی را این بار برای براگا به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و مهدی طارمی روی پنالتی به دست آمده که به دلیل هند و اخراج مدافع براگا بود از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش ریوه آ را به ثمر رساند تا این تیم با 47 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.


مهدی طارمی که از بین تیم‌های بزرگ پرتغال تنها به براگا گل نزده بود، در این دیدار توانست دبل کند و تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۳ برساند و مشترکا به همراه پائولینیو در جایگاه سوم جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.

نمایش‌های اخیر طارمی در چند  بازی اخیر و افزایش آمار گلزنی او باعث شده تا او حالا با 13 گل در رده سوم گلزن‌های لیگ پرتغال قرار بگیرد. عنوانی که فعلا در اختیار کالوس وینسیوس با 18 گل است.

کد خبر 527109

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha