جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا در پی اعلام دستگیری متهمی با جرم انتسابی" معاونت در خیانت در امانت" طی روز گذشته، جزئیات تکمیلی پرونده را تشریح کرد.

سردار کاظم مجتبایی جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا روز گذشته از استرداد متهمی به جرم "معاونت درخیانت در امانت" به کشور خبر داد و اظهار کرد: این فرد پانزدهمین متهمی است که از ابتدای سال تاکنون به همت این پلیس و البته با هماهنگی دستگاه قضا به کشور مسترد شده و باید بگویم استرداد متهمان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۴ درصدی داشته است.

وی امروز در تکمیل جزئیات این پرونده اظهار کرد: این متهم به جرم  "معاونت در خیانت در امانت" از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به کشور بازگردانده شد.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا ادامه داد: این متهم بیش از چهار سال تحت تعقیب پلیس بین الملل ناجا بوده و با درخواست اعلان قرمز از اینترپل جهانی، فرآیند تعقیب و تلاش برای دستگیری وی آغاز شد.

سردار مجتبایی با بیان اینکه متهم طی این چند سال به چهار الی پنج کشور اروپایی و آسیایی سفر کرده و در تلاش بوده به شکلهای مختلف دستگیر نشود، ادامه داد: با توان، هوشمندی، اقدامات اطلاعاتی و هماهنگیهای دیپلماسی پلیس بین الملل ناجا با سازمان اینترپل جهانی و پلیس اینترپل سایر کشورها، بالاخره تعقیب متهم به نتیجه رسید و نامبرده شب گذشته به کشور بازگردانده شد.

وی در بیان جزئیات بیشتر از این پرونده تصریح کرد: مطابق آخرین ردیابیها، متهم در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس مخفی شده بود؛ این فرد با جرم  "معاونت در  خیانت در امانت "بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان، اختلاس انجام داده است.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا توضیح داد: متهم مورد نظر با دستور بازپرس پرونده و مقام قضائی در بازداشت به سر می‌برد.

کد خبر 527001

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha