مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان گفت: نخستین قطار گردشگری تهران-همدان ۱۲ تیرماه سال ۹۹ وارد همدان می‌شود.

قطار گردشگری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی خاکسار مطرح کرد: با توجه به ظرفیت همدان درزمینهٔ گردشگری، ایمن بودن و بُعد کوتاه مسافت قطار تهران- همدان، آغاز تردد و سفرهای بین استانی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این قطار به همدان می‌آید.

وی ادامه داد: در این راستا هماهنگی‌هایی با مسئولان راه‌آهن جمهوری اسلامی، شرکت خدمات مسافرتی حامی گشت، مجری قطارهای گردشگری لرستان و سوادکوه انجام‌شده است.

خاکسار با تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در قطار گردشگری، تصریح کرد: این قطار با ظرفیت یک‌سوم ظرفیت با ۱۲۰ نفر، گردشگران را از تهران به همدان می‌رساند و گردشگران در این تور یک‌روزه بدون اقامت شبانه به تهران برمی‌گردند.

وی بازدید از غارعلیصدر، شهر جهانی لالجین و برخی جاذبه‌های شهر همدان را از برنامه‌های این تور عنوان کرد و یادآور شد: استان همدان ظرفیت‌های متنوع و فراوانی در حوزه گردشگری دارد که باید مورداستفاده قرار گیرند.

معاون گردشگری اداره‌ میراث کل فرهنگی استان همدان بیان کرد: برنامه سفر قطار گردشگری در هفته و ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت و در سفرهای بعدی تمهیداتی برای اقامت شبانه گردشگران به همراه بازدید از تعداد بیشتری از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری همدان در حال انجام است.

کد خبر 526961

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha