معاون کل وزیر بهداشت درباره شیوع موج جدید کرونا بر اثر رعایت نکردن فاصله‌گذاری و پروتکل‌های اجتماعی هشدار داد.

حریرچی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (دوشنبه ۹ تیر) در میاندوآب با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم اظهار داشت: کم‌توجهی مردم به فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مهم‌ترین عوامل شیوع موج جدید کرونا در کشور است.

وی با بیان اینکه برخی شهرها با روند کاهش بستری بیماران روبه‌رو بودند ولی دوباره با خیز بیماری مواجه شدند، افزود: به مردم تذکر می‌دهیم که فاصله‌گذاری را رعایت کنند تا زمینه کنترل بهتر وضعیت فراهم شود.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یک سفر ۲ روزه به استان آذربایجان ‌غربی، ضمن حضور در جلسه ستاد پیشگیری از کرونای این استان، از بیمارستان‌های خوی، میاندوآب و بوکان نیز بازدید کرد.

آذربایجان‌ غربی جزو استان‌های با وضعیت قرمز در کشور است. ۱۱ شهرستان از ۱۷ شهرستان این استان در مناطق شمالی و جنوبی - به ویژه شهر ارومیه - در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مردم باید رعایت موارد ایمنی  را به‌طور کامل در دستور کار قرار دهند.

میاندوآب در جنوب آذربایجان‌ غربی واقع شده است.

کد خبر 526740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمیشه یکی رو باید انتخاب کرد یا خر یا خرما .مردم تو این وضیعت بد اقتصادی چی کار کنن ...........