چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

محمد باقر قالیباف : مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها در جامعه‌ اسلامی امانت و موهبتی است سنگین و سترگ و آن هنگام که برعهده شخصی گذارده می‌شود

بیش از هر چیز تکلیف او را در پیشگاه خداوند متعال و مردم می‌افزاید و آن هنگام که آن مسئولیت و این تکلیف ستانده می‌شود، رحمتی است که در صورت ادای کامل و نیکوی آن مسئولیت حسنه‌ای جاوید خواهد بود و بی‌شک از چشم خالق و مخلوق پنهان نمی‌ماند.

آمدن‌ها و رفتن‌ها در عرصه‌های مدیریتی قانونی است طبیعی و تخطی‌ناپذیر و خوشا به حال آنان که در هنگام پذیرش مسئولیت جز ادای تکلیف راهی را نپیمودند و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیری است برای رهپویی که در سپهر مدیریتی خود مسئولان و مدیران زیادی را به خود دیده که غالب آنان با اتکا به خداوند جز در راه خدمت گام ننهادند.

برادر گرانقدر جناب حجت‌الاسلام پورمحمدی نیز از خیل این رهپویان سلیم در مسیر خدمت است که در تحولات و تغییرات به‌ویژه در آمدن ها و رفتن‌ها، متانت و صبوری را سرلوحه کار خود قرار داد و منافع ملی را بر منافع فردی اولویت بخشید  و حق خود را در برابر حقوق جامعه رضایت‌مندانه و درس‌آموزانه نادیده انگاشت.

اینجانب به عنوان شهردار تهران از تلاش‌های ایشان در ایجاد تعامل موثر و سازنده صمیمانه قدردانی می‌کنم. بی‌شک شهرداری‌های کشور نیز خدمات ایشان را ارج نهاده و قدردان آن زحمات خواهند بود.

همچنین پذیرش مسئولیت از سوی برادری مجاهد و جانباز و دوست صمیمی و دیرینه خود جناب آقای مهندس هاشمی را به ایشان و همه همکاران وزارت کشور تبریک گفته و از خداوند منان مزید توفیقات ایشان را در عرصه‌ها و صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.

کد خبر 52665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز