دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۸۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان زاهدان خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد قنبری گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه جون‌آباد شهرستان زاهدان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پایش دقیق منطقه، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در یکی از مناطق کوهستانی جون‌آباد شناسایی و با همکاری تیم‌هایی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان و یگان تکاوری، این محل را به محاصره خود در آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بودند. در این عملیات در پاک سازی منطقه یک تن و ۸۲۴ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و ۷۶۴ کیلوگرم تریاک، ۵۰ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که به طرزی ماهرانه در ارتفاعات منطقه دپو شده بود، کشف کردند.

سردار قنبری به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند قاچاق مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 526643

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha