دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۸۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان زاهدان خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد قنبری گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه جون‌آباد شهرستان زاهدان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پایش دقیق منطقه، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در یکی از مناطق کوهستانی جون‌آباد شناسایی و با همکاری تیم‌هایی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان و یگان تکاوری، این محل را به محاصره خود در آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بودند. در این عملیات در پاک سازی منطقه یک تن و ۸۲۴ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و ۷۶۴ کیلوگرم تریاک، ۵۰ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که به طرزی ماهرانه در ارتفاعات منطقه دپو شده بود، کشف کردند.

سردار قنبری به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند قاچاق مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 526643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha