محمود احمدی‌نژاد در اعتراض به قرار داد ۲۵ ساله ایران وچین نوشت: هر قراردادی که مخفیانه و بدون درنظر گرفتن خواست و اراده ملت ایران با طرف‌های خارجی منعقد شود و برخلاف منافع کشور و ملت باشد، معتبر نیست و ملت ایران آن را به رسمیت نخواهد شناخت.

احمدی نژاد

به گزارش همشهری آنلاین، محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی مصاحبه‌ای از قرارداد دولت روحانی با چینی‌ها انتقاد کرد:

گزیده مصاحبه وی با کانال شخصی اش به شرح زیر است:

► انقلاب کردیم تا هیچ مسئله‌ای از ملت پنهان نباشد.

► هر قراردادی که مخفیانه و بدون درنظر گرفتن خواست و اراده ملت ایران با طرف‌های خارجی منعقد شود و برخلاف منافع کشور و ملت باشد، معتبر نیست و ملت ایران آن را به رسمیت نخواهد شناخت.

► نمایندگان مجلس که این قرارداد را مورد تأیید قرار دادند از متن آن اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند و اکنون نیز شنیده‌ام که در حال مذاکره هستند و می‌خواهند یک قرارداد جدید ۲۵ ساله با یک کشور خارجی منعقد کنند و هیچکس هم خبر ندارد.

► مگر شما مالک کشور هستید که بدون اطلاع ملت و از کیسه ملت به دیگران می‌بخشید.

► ظرفیت هسته‌ای کشور و عزت ملت را دادید؛ اما تحریم‌ها سر جایش باقی مانده است. اگر اجازه دهید ملت از محتوای توافقات و معاهدات با طرف‌های خارجی اطلاع پیدا کند، به نفع خود شما خواهد بود، زیرا افکار ملت فعال می‌شود و پیشنهاد می‌دهد و مطالبه می‌کند و اگر خللی و یا اشکالی باشد؛ اصلاح می‌شود.

کد خبر 526488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نژاد US ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    3 1
    تو پای چین را به ایران باز کردی
  • US ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    2 0
    آقای نژاددرست گفتند
    • JP ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      3 0
      اگر احمدی نژاد پای چینی ها را به ایران باز کرده باشد که اینطور هم نیست چینی ها از دولت رفسنجانی با ما رابطه اقتصادی کسترده داشتند لذا رابطه اقتصادی با یک کشور بزرگ مانند چین همانند برگ برنده در رقابت های سیاسی کاربرد دارد ولی وقتی بصورت قراردادهایی بلند مدت بود قدرت مانور و چانه زنی را از ما گرفته و چه بسا صرفه اقتصادی آن هم به زیان مبدل شود.