متأسفانه اخبار مربوط به مرگ دل‌خراش تصادف با شتر در هرمزگان دیگر به‌صورت امری عادی درآمده و چندان توجه مسئولین را به خود جلب نمی‌کند.

شتر جاده

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، جاده‌های منتهی به شرق هرمزگان دیگر امن نیستند و مردم در این منطقه در اثر برخورد با شتر در مسیرهای «جاسک - چابهار و جاسک به میناب» جان خود را از دست می‌دهند و کسی فکری به حال این ماجرا نمی‌کند.

 طی سال جاری خانواده‌های شرق هرمزگان به‌واسطه تصادف نزدیکانشان با شتر، داغدار شدند و آب از آب تکان نخورد. آمار کشته‌های تصادف با شتر در این شهرستان روزبه‌روز بالا و بالاتر می‌رود و عبور از جاده‌های این نواحی به‌منزله گذشتن از خط مرگ است، مگر می‌شود این سوانح را دید و کاری نکرد.

تا می‌آید داغ یک تصادف آرام شود داغ تصادف دیگری بر تن جاسکی‌ها می‌نشیند و مردم علت اصلی بسیاری از این تصادف‌ها بی‌توجهی صاحبان شتر و مسئولان ذی‌ربط می‌دانند اما گویی گوش شنوایی نیست.

فرمانده پلیس‌راه هرمزگان در این خصوص گفت: تصادف موتورسوار با شتر در جاده بندرعباس به میناب موجب مرگ سرنشین موتورسیکلت شد.

سرهنگ نیکبخت بیان کرد: این حادثه ساعت ۲۳: ۲۰ روز گذشته (هفتم تیرماه) در محدوده شهرک صنعتی بعد از دانشگاه هرمزگان رخ داد، تصریح کرد: در این حادثه ۵۰ درصد موتورسوار و ۵۰ درصد مالک شتر به علت رها کردن احشام بدون ساربان مقصر بودند.

کد خبر 526330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha