مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای اقتصادی متضرر از کرونا تصویب شد که این رقم به استان ابلاغ و روند معرفی متقاضیان به بانک آغاز شده است.

وام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی آشتاب یکشنبه ۸ تیر افزود: اعتبارات این بخش شناور است و در صورت استقبال متقاضیان می‌توان مبالغ بیشتری برای استان جذب کرد.

وی اظهار کرد: این رقم به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: شرط اصلی برای دریافت این تسهیلات، ثبت نام واحدها در سامانه " کارا" است چراکه در غیر این صورت نمی‌توان از این خدمت بهره‌مند شد و متقاضیان باید از طریق دستگاه‌های مرتبط با کارگاه خسارت دیده به بانک معرفی شوند.

آشتاب ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال استان در خصوص اطلاع‌رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به نحوی اقدام کنند که همه مشمولان از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه است که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان  وام به هر بنگاه اقتصادی پرداخت خواهد شد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی لرستان خسارت کرونا به ۶۰ هزار واحد استان یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر 526293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha