مسئول تیم امدادی جمعیت هلال‌احمر بخش مهربان گفت: یکی از اعضای خانواده‌ای که برای تفریح از تهران به سد مهربان شهرستان سراب آمده بودند، در این سد غرق شده و جانش را از دست داد.  

غرق شدن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، کمال مفتخری، مسئول تیم امدادی جمعیت هلال احمر بخش مهربان، در تشریح این خبر گفت: بعد از ظهر شنبه، هفتم تیر ماه به دنبال دریافت خبر غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله در سد قیصرق نجاتگران جمعیت هلال احمر مهربان به محل اعزام شدند.  

مفتخری بیان کرد: این نوجوان یکی از اعضای دو خانواده‌ای بود که اصالتا اهل روستای اسنق مهربان و ساکن اسلامشهر تهران بوده و برای تفریح به سد قیصرق آمده بودند.  

وی افزود: این نوجوان برای شنا وارد سد و گرفتار شده و نفر دوم که نوجوانی ۱۷ ساله و تا حدودی شنا بلد بود، برای نجات وارد سد شده و با تلاش و جدیت نوجوان ۱۳ ساله را نجات و تا کناره‌های سد هدایت کرده بود، اما خود در آب و امواج سد گرفتار و غرق شده بود.  

مسئول تیم امدادی جمعیت هلال احمر بخش مهربان ادامه داد: دو نفر از همراهان برای کمک به وی وارد سد شده و هر دوی آن‌ها نیز در آب گرفتار شده بودند، این دو نفر به کمک سایرین نجات‌یافته و برای احیا توسط اورژانس به بیمارستان سراب منتقل شدند. جسد جوان ۱۷ ساله بعد از غرق شدن به عمق سدرفته بود.

مسئول تیم اعزامی هلال احمر مهربان خاطر نشان کرد: با توجه به تاریکی هوا و امکان جست‌وجو و یافتن جسد فرد غرق شده برای غواصان مقدور نبود، بنابراین مقرر شد غواصان هلال احمر و آتش نشانی از تبریز امروز صبح برای یافتن جسد فرد غرق شده به سد قیصرق مهربان اعزام شوند.  

این سومین نفری است که در طول پنج روز گذشته در سد قیصرق جان خود را از دست می‌دهد، با احتساب این فرد کل غرق شده‌ها در سد الخلج بستان آباد و دریاچه ارومیه و سد قیصرق مهربان به هفت نفر می‌رسد.  

طی پنج روز گذشته سه نفر از هموطنان بر اثر شنا در سد قیصرق بخش مهربان شهرستان سراب جان خود را از دست داده‌اند.  

کد خبر 526261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha