رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید و سمند در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان حوالی روستای توت نده ۳ نفر در دم جان باختند و ۳ نفر دیگر به‌شدت مصدوم شدند.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن جلیل اظهار کرد: تصادف حدود ساعت ۷:۳۰ صبح امروز یکشنبه ۸ تیر به وقوع پیوست و نیروهای اورژانس به همراه ۲ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: بر اثر این سانحه، ۳ نفر از سرنشینان خودروها در دم فوت کردند و ۳ نفر سرنشین مصدوم هم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: وضعیت عمومی ۳ مصدوم این تصادف وخیم گزارش شده است.

جلیل گفت: در تصادف‌های ۳ ماه نخست سال ۹۹ در این استان ۲۶ نفر جان خود را از دست دادند.

حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

حدود ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سال‌نامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشت.

این استان با داشتن کمتر از ۱۷۰ کیلومتر بزرگراه و موقعیت خاص جغرافیایی و کوهستانی یکی از استان‌های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت و ۹ شهرستان در جنوب غربی ایران واقع شده است.

کد خبر 526212

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha