مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: طرح محرومیت‌زدایی در قالب پروژه‌های آب‌رسانی، راه روستایی و ساخت خانه‌های محرومان است و ‌می‌توانیم با کمک دستگاه‌های اجرایی طرح جامع محرومیت‌زدایی را در استان قزوین اجرایی کنیم.

آبرسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی صادقپور اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح جامع محرومیت‌زدایی را در سال ۹۹ دنبال خواهیم کرد، تمامی مراکز سپاه موظف شدند به این‌سو حرکت کنند.  
وی ادامه داد: طرح محرومیت‌زدایی در قالب پروژه‌های آب‌رسانی، راه روستایی و ساخت خانه‌های محرومان است که باید با کمک دستگاه‌های اجرایی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا آن‌ها را به سرانجام برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با اعلام اینکه ۱۱۴ گروه جهادی در طرح‌های عمرانی به بسیج سازندگی کمک کردند، افزود: در طرح‌های محرومیت‌زدایی دستگاه‌های اجرایی ۷۰ درصد و سپاه نیز ۳۰ درصد آورده مالی خواهند داشت؛ همچنین گروه‌های جهادی، ماشین‌آلات و تجهیزات بسیج سازندگی در اختیار پروژه‌ها قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در طرح جامع محرومیت‌زدایی هر چه فرمانداری‌ها به پیشبرد اهداف کنند بهتر می‌توانیم آن را اجرایی کنیم؛ آبفا، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور عشایری، بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی ازجمله دستگاه‌هایی هستند که می‌توانیم با کمک هم طرح‌های محرومیت‌زدایی را اجرایی کنیم.

صادقپور اعلام کرد: سال ۹۸، ۹۸ طرح در سطح استان اجرا شد و تعداد طرح‌های سال ۹۹ به طرح‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی بستگی دارد؛ پروژه‌های تخریب سیل ۹۸ در قالب ۵۳ پروژه از قبیل احیای قنات، احیای چشمه، کانال‌کشی و لوله‌گذاری به ما واگذارشده است و آن را اجرایی خواهیم کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: در اعتبار پروژه‌ها محدودیت نداریم  اما هنوز کمیته برنامه‌ریزی استان در سال ۹۹ برای بسیج سازندگی پروژه تعریف نکرده است.

کد خبر 526150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha