بایرن مونیخ در هفته پایانی لیگ به یک پیروزی پرگل برابر ولفسبورگ دست یافت و دورتموند در خانه خود مقابل هوفن‌هایم مغلوب شد. مهاجم لهستانی بایرن نیز برترین گلزن این فصل لقب گرفت.

بوندس‌ليگا

به گزارش همشهری آنلاین، هفته سی و چهارم و پایانی بوندس‌لیگا هم برگزار و رده‌بندی پایانی تیم‌ها مشخص شد.

در پایان فصل 2019/2020 بایرن مونیخ عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، دورتموند، لایپزیگ و مونشن‌گلادباخ به ترتیب به عنوان نایب قهرمان، ‌تیم سوم و چهارم سهمیه‌ لیگ قهرمانان اروپا و تیم‌های بایرلورکوزن و هوفن‌هایم در رده‌های پنجم و ششم سهمیه لیگ اروپا را کسب کردند.

در آن سوی جدول نیز پادربورن قعر جدولی به همراه دوسلدورف رده هفدهمی راهی دسته دوم شدند، اما وردربرمن به لطف پیروزی پرگلش به رده هفدهم صعود کرد تا این شانس را داشته باشد که در بازی پلی‌آف برای ماندن در بوندسلیگا تلاش کند.

نتایج بازی‌های هفته 34

آگسبورگ  1  لایپزیگ  2

فرایبورگ  4  شالکه  0

فرانکفورت  3  پادربوزن  2

دورتموند  0  هوفن‌هایم  4

ولفسبورگ  0  بایرن مونیخ  4

اونیون برلین  3  دوسلدوررف  0

بایر لورکوزن  1  ماینتس  0

گلادباخ  2  هرتا  1

برمن  6  کلن  1

در پایان هفته آخر بوندس‌لیگا، روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن با زدن 34 گل برای پنجمین مرتبه عنوان آقای گلی مسابقات را به خود اختصاص داد.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه در گفتگو با سایت باشگاه بایرن گفت: "زدن 34 گل در یک فصل بوندس‌لیگا دستاورد بی‌نظیری است. تنها کسی که موفق شده در یک فصل گل‌های بیشتری بزند، بمب‌افکن فوتبال آلمان، گرد مولر بوده است".

وی در ادامه گفت:" می‌خواهم به این وسیله به روبرت لواندوفسکی تبریک بگویم و از او تشکر کنم. او بهترین مهاجم مرکزی دنیاست".

کد خبر 526142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha