تیم فوتبال بروسیا دورتموند با پیروزی دو برصفر مقابل لایپزیک عنوان نایب فهرمان این فصل را در فاصله یک هفته به پایان مسابقات بدست آورد.

دورتموند

به گزارش همشهری آنلاین، در این بازی ارلینگ هالند نروژی دورتموند ستاره میدان بود و موفق شد دوبار در دقایق ۳۰ و ۹۳ دروازه حریف را بازکند. زنبور ها با این پیروزی با ۶۹ امتیاز در مکان دوم جدول باقی ماند. با این دوگل تعداد گل های مهاجم نروژی برای تیمش به عدد ۱۳ رسید.

تیم فوتبال بایرن مونیخ که قهرمانی اش مسجل شده بود در هفته سی و سوم سه بریک از سد فرایبورگ گذشت. این پیروزی برای بایرن مونیخ افتخار دیگری در پی داشت. 

ستاره ۳۱ ساله بایرن امروز در نیمه اول دیدار مقابل فرایبورگ موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند تا با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گیرد.

حالا و با این دو گل، رابرت لواندوفسکی ۳۳ گله شده و احتمالا فاتح جایزه کفش طلا در اروپا خواهد شد. در این دیدار جاشوا کیمیچ در دقیقه ۱۵ و رابرت لواندوفسکی در دقایق  ۲۵ و ۳۸ برای پر افتخار ترین تیم آلمان گلزنی کردند. این پانزدهمین برد متوالی بایرن تحت هدایت هانسی فلیک بود.

باوارایی‌ها با پیروزی ۴ بر یک مقابل کلن استارت زدند و آخرین پیروزی آن‌ها هم مقابل فرایبورگ، امروز رقم خورد.

مونیخی‌ها در این فصل موفق شده‌اند زیر نظر فلیک هفته گذشته عنوان قهرمانی را بدست آورند تا هشتمین فصل پیاپی باشد که جام قهرمانی را بوندس لیگا را بالای سر می‌برند.

سایر نتایج  هفته سی و سوم بوندس لیگا به شرح زیر است:

هوفن‌هایم ۴ - یونیون برلین صفر 

فورچونا دوسلدورف یک - آگسبورگ یک

هرتابرلین ۲ - بایرلورکوزن صفر 

ماینتس ۳ - وردربرمن یک 

شالکه یک - ولفسبورگ ۴ 

کلن یک - اینتراخت فرانکفورت یک

پادربورن یک - مونشن گلادباخ ۳

کد خبر 523680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha