لیست بلندبالای غایبان استقلال برای دیدار برابر سایپا تا این لحظه دورقمی شده است.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در حالی باز یعقب افتاده خود برابر فولاد را در اهواز برگزار کرد که برای این دیدار حساس 7 بازیکن خود را در اختیار نداشت. داریوش شجاعیان، محسن کریمی ، فرشید اسماعیلی،زکی پور، رضا آذری، مرتضی تبریزی و شیخ دیاباته غایبان استقلال در دیدار برابر فولاد بودند که به دلیل مصدومیت و ناآمادگی بازی حساس در اهواز را از دست دادند.

اما تلفات استقلال در بازی برابر فولاد تعداد غایبان این تیم برابر سایپا در هفته بیست و دوم لیگ برتر را دورقمی خواهد کرد.

از جمع بازیکنان فوق تنها احتمال بازگشت میلاد زکی‌پور به ترکیب استقلال وجود دارد و تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن فرشید اسماعیلی به دیدار برابر سایپا همچنان ادامه دارد. دیاباته هم که با تصمیم ناگهانی خود برای سفر به فرانسه عملا  دیدار برابر سایپا را از دست خواهد داد.

با این همه با مصدومیت ارسلان مطهری و غیبت احتمالی او تا پایان فصل او را به جمع 6 مصدوم استقلال اضافه کرد تا با اخراج عارف غلامی و علی کریمی عملا استقلال 9 بازیکن خود را برای دیدار برابر سایپا در اختیار نداشته باشد.

به لیست بلندبالای غایبان استقلال در هفته بیست و دوم باید نام سرمربی این تیم را هم اضافه کرد که عملا از نشستن بر روی نیمکت آبیها در این دیدار محروم است تا  مجموعا جمع غایبین استقلال برای دیدار برابر  سایپا دورقمی شود.

دیدار حساسی که از دست دادن امتیاز در آن  شاید حتی منجر به از دست  رفتن سهیمه آسیایی برای استقلالی ها شود. با توجه به اینکه این تیم در آینده دیدارهای فینال‌گونه‌ای برای کسب سهمیه با تراکتور سپاهان و پدیده  خواهد داشت.

فرهاد مجیدی شاید یکی از بزرگترین چالش‌های مربیگری خود در استقلال را باید دوشنبه این هفته برابر سایپا تجربه کند. جایی که او در برخی از پستها مانند خط حمله عملا با کمبود بازیکن  مواجه است. 

کد خبر 525833

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha